Avatar billede soag Nybegynder
28. januar 2004 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bedste digital kamera til 1500 kr.?

Hej.
Hvad er det bedste køb til 1500,- (ikke over!)

Kameraet skal være min. 2 megapixel
Avatar billede soag Nybegynder
28. januar 2004 - 21:32 #1
Jeg kender godt EDBpriser, Dpreview osv.

- jeg søger specifike bud på et godt digital kamera til max. 1500,-
Avatar billede impulze Nybegynder
28. januar 2004 - 21:36 #2
find digital kamera til 1500 kr på EDBpriser, så kan du læse om den er god eller dårlig .)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2004 - 21:36 #3
Et bud ville være:
http://netbutikken.coop.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=68&dept%5Fid=72&pf%5Fid=2503623

Det skulle være det der lige er blevet omtalt i "rabatten" på dr1, som et godt kamera.
Avatar billede soag Nybegynder
28. januar 2004 - 21:40 #4
impulze:
Det er lige det svar jeg prøvede at undgå. Jeg kender som sagt godt alle mulige websider med reviews, priser osv., men jeg søger erfaringer, der kan hjælpe mig med at skille enkelte kameraer ud fra mængden.

jakobclausen:
Dit link fører til Merlins forside. Hvad hedder modellen, og hvad er prisen? Er det Casio QV R4, som koster 1999,- hvis man er medlem af FDB?

---------------------------
Jeg vil meget gerne have en begrundelse for hvorfor I anbefaler kameraerne og helst ikke kun et link.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2004 - 21:51 #5
soaq >> Det er Fuji A201 Digital kamera.

www.merlin.dk -> netbutik -> Kamera -> digital kamera -> sidste side
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2004 - 21:51 #6
Min begrundelse er at jeg lidt har set vurdering af dette kamera i tv, og det lød at det skulle være et godt kamera hvis man ikke var villig til at bruge en masse penge.
Avatar billede soag Nybegynder
29. januar 2004 - 23:52 #7
Flere?

Jeg er ikke helt vild med det Fuji fra Merlin...
Avatar billede moondk Nybegynder
28. februar 2004 - 21:00 #8
HP PhotoSmart 735 vil jeg nok anbefale dig.
Det er meget bruger venligt og det tager nogle rigtig gode billeder.
Ellers så er der også HP Photosmart 635 tager samme kavilitet billider men tillader kun videoklip af 1 min max.
Det er kvalitet til lav pris, dog æder det almen aa batterier hurtigt, så man skal ha fat i photolitium eller nohm recharge batterier