Avatar billede joe13 Nybegynder
25. januar 2001 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Creative Geforce 2MX

Jeg har lige købt et geforce 2 mx og nogle spil kan jeg gå ind i! ,men det er ikke alle det er faktisk mange få spil jeg kan gå ind i når jeg Fks. prøvet at gå ind i hit man kommer der blå skærm og der står
\"Fejl: vcache(01)+000015a4 fejl:0e:0028:c004ec40\" hvis jeg trykker enter kommer denne fej igen hvis jeg så trykker enter igen kommer denne fejl
\"Fejl: 0e:016f:bff8e64b\"
hvis jeg så trykker igen skriver den
\"Windowsbeskyttelsesfej. Du skal genstarte computeren.Systemet Stoppede\"
hvad fenden er det??
Er det fordi den ikke får strøm nok?
Manskine:
Celly-700
Abit Vl6
200w Psu

hvis i vil hjælpe mig vil jeg blive kanon glad!!!

Johan
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. januar 2001 - 13:52 #1
Hej, det er fordi, at du skal installere dine VIA drivere.. Installér alt fra den CD du fik med dit bundkort.. Ellers formatér din computer.. Det hjalp hos mig

/vh
Simon
Avatar billede clinton Nybegynder
25. januar 2001 - 15:39 #2
En MEGET god idé vil være at du får flashet din bios med den nyeste version. Den kan du finde på Abit\'s hjemmeside, hvor du også kan finde instruktioner i hvordan det gøres. Det vil løse alle problemer der måtte være med din AGP-port, hvilket sikkert er tilfældet!
Eneste lille ulempe er at du nok bliver nødt til at formatere og geninstallere windows bagefter, men så får du også et pænt og nydeligt system!
Og husk nu : Pas på hvad du laver når du flasher din bios. Læs ALLE instruktioner grundigt igennem! Hvis du ikke føler dig tryg ved det, så allier dig med en der ved noget om det!!
Jeg har gjort denne operation flere gange, uden komplikationer!!
Avatar billede teknik Juniormester
25. januar 2001 - 15:43 #3
Din PSU er absolut i underkanten,,,kunne være det som driller....

Ellers er det tit løsningen i problemer relateret til Grafikkort med Grafikchip fra Nvidia at veksle mellem den originale driver (altså her den fra Creative Labs), og så detonator driveren fra Nvidia.

Efter installation af nyt grafikkort, så bør du selvfølgelig også reinstallere DirectX...
Prøv evt. den nye DirectX 8

mvh :-)
Teknik