Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 15:57 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Computer lagger MAAX

Nu er jeg ved at være godt tosset over at min computer lagger vildt meget ISÆR i CS 1.6... Jeg har en FPS på 9-12, INTET højere...

Det startede efter jeg havde formateret min computer (dvs. lidt efter). Jeg har prøvet at installere driveren til mit Nvidia GeForce 4 MX 460. Og jeg har en 2GHz med 512MB DDR ram. (Andet behøver i som sådan ikke at vide ;) ).

Der var EN ting som jeg havde tænkt på, men ikke har kunne udføre. Syntes det startede da DirectX 9b kom ud, og jeg har prøvet at geninstallere 8.1, men jeg kan ikke fjerne min nyeste version, nogle der ved hvordan jeg gør det?

Jeg skal også lige sige at jeg har været inde og prøve at slå lodret synkonisering til og fra, så det skal i ikke forslå. Og det samme med OpenGL, det kører jeg også med!

Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe her, for det er RET lang tid jeg har brugt på det nu.

- Pelle Ravn (TeWeE)
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:00 #1
Har du prøvet at smide de nyeste chipsæt drivere ind?
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 16:02 #2
Til hvad ? Og hvor henter jeg den henne ?
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:03 #3
Det kommer jo an på hvad chipsæt du har? men hvis du har via chipsæt kan du hente via4in1 på www.tweakup.dk
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 16:15 #4
Det er et Intel Brookdale i845D Chipsæt...
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:16 #5
ahh ok..hehe ja så hjælper via chipsæt driverne ikke meget. Hvad operativ system kører du med? Og intel har vel også nogle chipsæt drivere?
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 16:31 #6
Windows XP Home Edition... Må de vel have, men hvorfor skal jeg have ny driver til den? Det virkede jo før jeg geninstallerede den...
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:38 #7
rigtigt nok, men kørte du bare en restore eller installerede du helt fra bunden?
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:38 #8
Og jeg regner med du har kørt en windows update.
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 16:39 #9
Jeg installerede den helt fra bunden (Gør jeg altid).

Ja det gjorde jeg!
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:53 #10
Og intet har ændret sig siden du installerede sidst?
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 16:53 #11
hw eller lign.
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 17:13 #12
Jo en ny Harddisk på 120 GB og 256 DRR ram... men før det kom i virkede det heller ikke, for det  var gunden til at jeg købte det...
Avatar billede devradio Nybegynder
28. januar 2004 - 17:30 #13
Kører maskinen også langsomt i windows eller kun i directx spil?.
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. januar 2004 - 19:29 #14
Afinstallere directx9: http://www.superfoxs.com/
Avatar billede tewee Nybegynder
28. januar 2004 - 22:26 #15
Det er mest i spil...

Forresten, gider ikke betale $12 for at kunne slette det med det program!
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. januar 2004 - 06:17 #16
Betale for hvad? du er da vist galt på den!
Avatar billede tewee Nybegynder
29. januar 2004 - 16:24 #17
Der står for at uninstallere koster det $12 for at registere den!
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. januar 2004 - 18:04 #18
Du har sørme ret, det har dr lige fundet på;(
prøv den her, den er gratis, jeg har vist lige fjernet min directx med den;)
http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-40.shtml
Avatar billede tewee Nybegynder
29. januar 2004 - 18:36 #19
Yepper dep ! :) Top nice :) Hvorfor er det lige at mit grafikkort ikke under støtter DX 9b ? :S fatter det bare ikke!

Men point til dig magictouch :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. januar 2004 - 19:02 #20
Takker*S*
hvilken driver har du til geforce?
Avatar billede tewee Nybegynder
17. februar 2004 - 19:43 #21
Ja, og jeg har skam også hentet dem :)

Sorry jeg først skriver nu, har haft en del arbejde ;)

Og tak igen!