Avatar billede givi Nybegynder
28. januar 2004 - 15:03 Der er 10 kommentarer

Counter Strike

Jeg har lige købt half life og ville spille lidt counter strike. Desværre løber min mand rundt i slowmotion og jeg har en meget grovkornet grafik.

Kan det skyldes at jeg ikke kan leve op til systemkravene?

Jeg har en 1100+ med Geforve 4 grafikkort og 256 alm ram og har fået at vide at det burde være nok.

Håber på god hjælp

Givi
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. januar 2004 - 15:13 #1
under options for grafiken skal du vælge OpenGL.. den er nok sat til software nu .. prøv lige dette
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. januar 2004 - 15:13 #2
altså options i CS i selve spillet
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. januar 2004 - 15:15 #3
Avatar billede cerb Nybegynder
28. januar 2004 - 15:18 #4
han får ikke så meget ud af at tweake det før han har valgt opløsning og OpenGL.
Gør det først og se så om det er nødvendigt at tweake
Avatar billede givi Nybegynder
28. januar 2004 - 15:58 #5
Har gjort lt hvad i sagde men min mand løber stadig langsomt. Min ping er ikke for høj og opløsningen er fin nu, men jeg løber ca halvt tempo af hvad de andre gør...

Givi
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. januar 2004 - 16:14 #6
altså.. det er enten fordi du har valgt et for høj opløsning .. prøv med 1024..
eller fordi du ikke 'løber' men går .. kan ikke lige huske om der er en 'allways run' pløk .. men prøv med opløsningen først,.
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
28. januar 2004 - 18:04 #7
det er FULDSTÆNDIG lige meget hva opløsning han køre i!!!!
bare han køre opengL!!!counterstrike kan spilles med 4 mb grafikort!!
Avatar billede cerb Nybegynder
28. januar 2004 - 18:31 #8
hehe prøv at løbe med kun din kniv i hånden, hvis du løber med våben løber du langsommere :D
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. januar 2004 - 18:50 #9
Mon spørger har læst mit link, der er også problem løsere i det!
Avatar billede givi Nybegynder
29. januar 2004 - 21:15 #10
Jeg har læst linket ja! Godt link med rigtig gode tips! - dog intet svar desværre...

Har hørt på mirc at det er sket for andre, uden de ved hvad det er ! :-(