Avatar billede maffi Nybegynder
25. januar 2001 - 12:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iso hvad stiller jeg op ???

Heya all jeg har fået dl\'et Red hat 7,0 i iso format og derefter brændt dem ned på cd meen hvad skal jeg stille op med disse filer jeg kan jo åbenbart ikke rigtig bruge dem til en skid ???

Maffi
Avatar billede asmodeus Nybegynder
25. januar 2001 - 12:20 #1
Har du bare brændt ISO-filerne ned på cd, uden at bruge et program der pakker filerne ud????

Hvis dette er tilfældet kan du ikke bruge cd´erne til andet end backup.

Man skal bruge et der til indrettet program til at brænde ISO-filer med - f.eks. Fireburner!

Du får et lille link til et sted, hvor sådanne programmer kan findes:

http://www.linuxiso.org/cdburninginfo.html

mvh/
Asmodeus
Avatar billede stig3 Mester
25. januar 2001 - 12:21 #2
iso-filer er image filer, der kan bruges til at brænde en cd-rom med.

Har du en brænder ?

Avatar billede stig3 Mester
25. januar 2001 - 12:24 #3
hov

jeg misforstod vist lidt.

I easy cd creator(brænderprogram) skal man vælge at brænde fra et image.

Det dus ik at brænde iso-filen direkte over.
Avatar billede maffi Nybegynder
25. januar 2001 - 13:06 #4
hmm asmodeus kan jeg ik få en nermere forklaring til hvad man lige skal gøre i Fireburner for lige at udpakke filen ?? den bliver ved med at omdanne filen til anden ISO fil som fylder 0 byte det kan jeg jo ik serlig meget med ???

Maffi
Avatar billede asmodeus Nybegynder
25. januar 2001 - 13:55 #5
Kan ikke huske hvad jeg selv gjorde sidst - men hvis du har Easy CD Creator kan den vist klare jobbet!?
mvh/
Asmodeus
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
25. januar 2001 - 15:18 #6
brug Nero, gå ind i open,find den iso fil og åben den, og tryk så burn
svære er det ik