Avatar billede lionking11 Nybegynder
25. januar 2001 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke gemme adgangskode i Outlook Express

Mit irriterende problem er, at Outlook Express ikke vil gemme adgangskoden. Adgangskoden til internettet gemmes fint.
Der ER hak i \"gem adgangskode\"! Her er hvad jeg har prøvet hidtil:
afinstalleret Outlook expres og lagt den ind igen.
opdateret via windowsupdate.microsoft.com
Slettet .pwl-filer på computeren (disse filer lagrer ens password på computeren) og genstartet.
Slettet konto\'en og oprettet en ny.
What to do ?
Avatar billede mightythor Nybegynder
25. januar 2001 - 11:56 #1
hej Lionking11

Ved ikke om dette hjælper, men jeg har haft samme problem. Jeg slettede \'netværk via modem\' og geninstallerede det så igen, og så virkede det.

Mvh
Søren
Avatar billede lionking11 Nybegynder
25. januar 2001 - 12:02 #2
okey - det er da et forsøg værd at prøve :-)
I\'ll be back....
Avatar billede lionking11 Nybegynder
29. januar 2001 - 12:57 #3
Det hjalp ikke :-(

Hele kommunikationen er blevet geninstalleret, samt hele netværket. Det må ligge i regedit et sted ?
Jeg skal alligevel formatere, så må vi se :-)
Avatar billede babyshark Nybegynder
28. februar 2001 - 21:46 #4
du skal slette outlook og geninstallere den fra tilføj/fjern programmer