Avatar billede cort Nybegynder
22. september 1999 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt understregning i Word 97 Sr-2

Når jeg i word laver understregning under nedstående type linje, bliver tallene dobbeltunderstreget mens teksten kun bliver enkelt understreget.
Det jeg ønsker er at en enkelt understregning og ikke den ekstra understregning under tallene.

Eks.:

kr.      1.200,-

Avatar billede snowball Novice
22. september 1999 - 13:08 #1
Har du prøvet at kigge inde under autokorrektur (eller hvad det nu hedder) ???

En anden grund kunne også være fordi du skriver ,- bagefter. Det opfatter den nok som et beløb (resultat), og så dobbelt understreger den det.

Snowball
Avatar billede ziber Nybegynder
22. september 1999 - 13:09 #2
Hvis du i word skal understrege nedenstående linie, med en enkelt understregning, fungerer det udemærket her hos mig.

Hvis du skal lave dobbelt understregning må du jo ind i formater- skrifttype, og vælge dobbelt. Det fungerer også optimalt hos mig.

Ellers må du ind i funktioner - indstillinger - kompatibilitet, og gennemgp disse indstillinger. Der kan du vist nok ændre understregningen.
Avatar billede snowball Novice
22. september 1999 - 13:12 #3
Ziber: Der findes altså også en knap til dobbelt understregning ligesom der findes til enkelt understregning !!!

Jeg har heller ikke problemer med at understrege det.

Snowball
Avatar billede cort Nybegynder
22. september 1999 - 14:19 #4
Tak alle sammen .
Ingen af jeres fine forslag hjælp, da det viste sig at Printeren, en Okipage 12I, var problemmet.
Avatar billede tnielsen Nybegynder
29. september 1999 - 08:53 #5
Marker hele teksten du ønsker dobbelt streg under og tryk Ctrl + Shift + D