Avatar billede michael-k Nybegynder
27. januar 2004 - 22:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med TK Web

Skulle bare lige hører om nogle har erfaring med TK Web ( www.tk-web.dk )

Godt eller dårligt skyd løs, hvis du har nogle erfaringer. :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. januar 2004 - 22:39 #1
Kender dem ikke, men de har skjult alle oplysninger i whois, det kan man se som man vil af en virksomhed.

De har ikke oplyst CVR nr som man skal på deres side

Deres virksomhed blev opstartet 1 / 1-2004, så erfaringer er der nok begrænset af.
Avatar billede janl2000 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:44 #2
Det er udemærket, det kræver blot at du har et domæne i forvejen, så kan du lave en ny adresse med tk, så du får en bedre adresse eller hvad du nu har tænkt dig. Det eneste dårlige der er at sige om tk er at når du bruger dit tk domæne så popper der en reklame op, men ellers alle tiders og det er vel til at leve med
Avatar billede madsras Nybegynder
27. januar 2004 - 22:45 #3
Hvis du søger webhosting kan varmt anbefale www.b-one.net
Avatar billede janl2000 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:46 #4
Bare glem det jeg skrev jeg troede du mente www.tk som man kan bruge til at lave en bedre domæne-adresse med hedder xxx.tk
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. januar 2004 - 22:46 #5
Tror du sammenligner tk-web.dk med nic.tk :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. januar 2004 - 22:49 #6
har b-one nu, syntes det er skod :(

Så søger bare lidt nyt og billigt, de tilbyder en del, til en fair pris ser det ud til.

bacardi  hvorfor men der står copyright 1998-2003 de mangler lige 2004 ;)  Hvis de nu først er åbnet i 2004, ser da underligt ud.

Vidste ikke det med at man skulle have CVR nummer på siden, men kan godt se de ikke har det, mon det en 15 årige der har startet noget op ;)  syntes også der er lidt stavefejl på siden....... Skal man tage dem seriøse efter jeres mening ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. januar 2004 - 22:55 #7
Ahh har kigget lidt nærmere på det og tror jeg dropper det, smid nogle svar.
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. januar 2004 - 22:56 #8
michael-k>

>bacardi  hvorfor men der står copyright 1998-2003 de mangler lige 2004 ;)  Hvis de >nu først er åbnet i 2004, ser da underligt ud.

Det ser ud til at domænet er købt i 2003, de havde under en anden person et firma fra 23.01.2002 -> 15.05.2002 også blev det åbnet af et andet familiemedlem her 01.01.2004.

Hvor 1998 kommer fra er svært at sige :) Der var i hvertfald ikke noget reg. firma dengang.

>Vidste ikke det med at man skulle have CVR nummer på siden, men kan godt se de ikke >har det, mon det en 15 årige der har startet noget op ;)  syntes også der er lidt >stavefejl på siden....... Skal man tage dem seriøse efter jeres mening ?

Skal jeg ikke kunne sige, kender dem ikke, men de køber deres produkt hos dem der driver friserverplads.dk om de køre godt eller skidt kan man så selv vurdere, men måske er forbindelse på samme niv.

Ellers kig på website som www.d-hosting.dk / www.surftown.dk / www.guru.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. januar 2004 - 22:59 #9
Sorry.. Mente det var købt i 2003 :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2004 - 08:12 #10
ok tror bare jeg dropper det :) Smid et svar
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. januar 2004 - 09:25 #11
Svar :)