Avatar billede kennethjen Nybegynder
27. januar 2004 - 22:33 Der er 7 kommentarer

En printer i xp

Jeg har et lille problem hvad angår en printer i XP

Jeg har installeret min printer og har prøvet at udskrive et dokument, nede i printerkøen står der at den er på 23,1/23,1 kb så den er læsset til printeren, men går udfra at det er notget med styresystemet der skal kringles, hvis andet er en mulighed ville jeg også gerne vi det.

Kenneth Jensen
Avatar billede gf400 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:35 #1
er du sikker på at din paralel port ikke er slået fra
Avatar billede kennethjen Nybegynder
27. januar 2004 - 22:36 #2
hvor slår man den til???
Avatar billede kennethjen Nybegynder
27. januar 2004 - 22:38 #3
og så kan jeg godt få forbindelse til printren
Avatar billede gf400 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:39 #4
havd ?
Avatar billede zhark Nybegynder
27. januar 2004 - 23:53 #5
Min XP skaber sig, hvis printeren ikke var tændt og tilsluttet ved start, det BURDE ikke være problem, men har drillet mig.
Avatar billede hcma Novice
28. januar 2004 - 01:42 #6
har du prøvet at afinstallere printeren, genstarte og så installere den igen ?
Avatar billede gf400 Nybegynder
28. januar 2004 - 11:56 #7
du kunne også hente nye driver! hvis du ikke kan finde dem så skriv lige hvisken printer det er så kan det ske jeg kan finde nogle driver