Avatar billede simek Nybegynder
27. januar 2004 - 22:32 Der er 2 kommentarer

res. dele til min fladskærm plz help (i stykker)

Hej eksperter !!

jeg har købt en fladskærm på auktion...
jeg kommer hjem og sætter den til og ser at den har fået en skade på den indersiden af skærmen der er noget væske der er flydt ud .. det er helt umuligt at se noget på skærmen i højre side af skærmen :( hva skal jeg gøre .. kan man købe res. delen jeg mangler.. hvis ja hvorhenne ?? MIN SKÆRM ER EN VIEWSONIC VE170Mb...
Håber i kan hjælpe !! :D
mvh Simek
Avatar billede darkside Nybegynder
27. januar 2004 - 22:33 #1
Du skal sikkert ha en helt ny skærm, det lyder som om der er blevet slået hul på selve skærmen
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
27. januar 2004 - 23:49 #2
sur røv!!!