Avatar billede barn3y Nybegynder
27. januar 2004 - 22:27 Der er 6 kommentarer

Driver til gfx!

Jeg har et GeForce4 TI4200.. Jeg har indtil nu kørt med en gammel driver og har derfor prøvet at opdatere den. Jeg har hentet den nye Nvidia 52.01(eller noget), men når jeg installerer den begynder min skærm at slukke og tænde(blinke) med jævne mellemrum! Hvad kan problemet være? Det er ret provo at den hele tiden laver de der skift!

På forhånd tak!

PS. Jeg kører igen med min v31.40 driver :)
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
08. april 2004 - 16:24 #1
Min gør det samme, det er det samme grafikkort. Jeg har fundet ud af at hvis jeg genstarter computeren når skærmen begynder at blinke, så stopper det (indtil næste gang jeg tænder). Det er som om at skærmen skal være varm og så genstartes...

Min begyndte også da jeg hentede den nye driver fra Nvidia, så prøvede jeg med Asus egen, hvilket ikke hjalp.

Jeg har fornyligt skiftet til en større skræm, hvilket måske også kunne være problemet. Jeg har ingen løsning, men ville bare gøre opmærksom på at du ikke er alene med problemet.
Avatar billede ird Praktikant
08. april 2004 - 16:26 #2
http://www.nvidia.com/page/search.html?keywords=40.72

Brug den mest sikre!
Har flere af de kort og bruger altd denne driver.
Den og så 44.03 er de mest sikre der er kommet

Men fjern den gamle inden du/I smider den nye på
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
08. april 2004 - 20:12 #3
Der bliver ikke noget effekttab når driveren er så gammel?
Avatar billede ird Praktikant
09. april 2004 - 09:05 #4
Nej selvfølgelig ikke
Avatar billede ird Praktikant
13. april 2004 - 14:19 #5
Fik du tid til at smide lidt feedback her snart eller lukke spørgsmålet??
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
13. april 2004 - 16:34 #6
Tja, for mit vedkomne har det hjulpet lidt at skifte driver. Den flimerer dog stadigvæk en gang i mellem. Så genstarter jeg og så er det væk (indtil jeg tænder computeren næste dag).