Avatar billede black-vise Nybegynder
27. januar 2004 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tele2adsl mail

Hej jeg har en mail hos tele2adsl.dk men nu har jeg oprettet en ny mail og så har jeg fået sådan en underlig mail?
Noget med mp blabla bla og så @ paul.get2net.dk det er meget underligt en der kan hjælpe hvad skal jeg gøre får at få den jeg har valgt.?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
27. januar 2004 - 19:45 #1
Jeg har selv internet hos tele2adsl så jeg ved lidt om det:
Det er sådan at når du opretter en ny mail hos tele2adsl så hedder din mail dit brugernavn@paul.get2net.dk det er kun midlertidigt ca 2-7 dage men senere hedder den det du valgte ex: ditnavn@tele2adsl.dk Det skal så lige siges at normalt så virker den mail du valgte atså ditnavn@tele2adsl.dk efter nogle få timer hvis ikke med det samme men de giver alligevæl en midlertigig mail som vil blive lukket nogle uger senere...

Mvh: Dr0zie
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. januar 2004 - 20:35 #2
Takker drozie..
Det ser også ud til at du får nogle points i mit andet spørhsmål-
Avatar billede dr0zie Nybegynder
27. januar 2004 - 20:36 #3
Takker.
For points
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
28. januar 2004 - 07:28 #4
dr0zie er helt forkert på den.
mpxxxx@paul.get2net.dk er en mailadresse du kan bruge til at modtage mails på med det samme efter du har oprettet den, og er din korrekte mailadresse. Den fungerer lige så længe du har din mailadresse. Grunden til at den kaldes midlertidig adresse, er fordi det er de færreste der er interesseret i at benytte den, når dit alias er aktiveret.
"dit_navn"@tele2adsl.dk er dit alias til mailadressen og vil fungere efter 24-48 timer, da den først skal aktiveres i tele2's system.