Avatar billede hpb Nybegynder
27. januar 2004 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload, men med hvad ?

Hej

Jeg har brug for at kunne uploade forskellige dokumenter/billeder m.m, og mange vil ligge i størrelsen 10-20MB, hvad skal man vælge, for ikke at risikere at 'lægge' webserveren ned!
Der vil kunne forekomme flere samtidige uploads.

Hvad vil I anbefale
Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. januar 2004 - 15:16 #1
Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. januar 2004 - 15:17 #2
har selv en side hvor der uploades optil 10 MB - der er ingen problemmer
Avatar billede hpb Nybegynder
28. januar 2004 - 06:42 #3
Jeg har snakket med en kammerat der bruger aspSmartUpload semi-prof. og hans vurdering, og vores test, er at en fil på 14MB belaster serveren så meget (CPU 100%, stort RAM forbrug) at websiderne blev næsten ubrugelige for de øvrige brugere, og dette er ikke acceptabelt.

Overvejer at bruge "Rad Upload" (http://www.radinks.com/upload/)
Avatar billede hpb Nybegynder
30. januar 2004 - 19:15 #4
Lukker