Avatar billede gumze Nybegynder
27. januar 2004 - 14:01 Der er 11 kommentarer

Linksys trådløs

min trådløse linksys router + USB netkort virker kun i ca 30 minutter ad gangen så falder den af, signalet er højt og man skal genstarte maskinen før det virker igen .. det er træls ...

håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede gumze Nybegynder
27. januar 2004 - 14:07 #1
Sorry det er forresten en WAP11 Wireless Access Point og Bridge
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2004 - 16:03 #2
jeg har lige et par spørgsmål! din wepkryptering hvordan har du valgt den! en kode du selv har tastet ind, eller en som bliver uddelt automatisk?

og har du prøvet at slå IEEE 801.x godkendelse fra?
Avatar billede gumze Nybegynder
27. januar 2004 - 20:05 #3
Hejsa .. den er krypteret i 64bit som jeg selv valgte og ja jeg har både prøvet med og uden IEEE 801.x godkendelse ... hvad betyder det egentlig ?
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2004 - 23:01 #4
den godkendelse, det er om den skal verificer hele tiden om det nu også er dig som er på! så hvis du slår det fra på det trådløse, plejer den nemlig ikke at kaste folk af !
Avatar billede gumze Nybegynder
29. januar 2004 - 00:08 #5
Nej ... men det er slået fra på computeren ...
Avatar billede kenp Novice
29. januar 2004 - 08:10 #6
du har ikke andre trådløse net som kan forstyrre dit signal?
Avatar billede gumze Nybegynder
30. januar 2004 - 00:18 #7
nej
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2004 - 17:28 #8
så har jeg ikke lige flere bud!

og du bruger det program fra linksys til at koble dig op med!
Avatar billede gumze Nybegynder
31. januar 2004 - 13:51 #9
nej det gør jeg ikke for det virker ikke
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2004 - 13:58 #10
hvad mener du med det ikke virker?
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2004 - 14:00 #11
hvilken udgave af WAP11 bruger du (der er 4 af dem) så det kunne være der var en nyere firmware, samt software til dit accesspoint.