Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:16 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Kvinde søges

Jeg leder efter en kvinde/pige der har fået foretaget en bryst forstørrelse?

Love Kurt
Avatar billede popsy Novice
27. januar 2004 - 13:18 #1
Øhhh what?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. januar 2004 - 13:18 #2
der er vist dags dato en del at vælge imellem, de er lavet på samlebånd skulle man tro når man ser det færdige resultat :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 13:19 #3
andmeldt
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:20 #4
Jeg søger en der har fået en brystforstørrelse ved hjælp af plastik kirurgi
Avatar billede popsy Novice
27. januar 2004 - 13:22 #5
nåh, til din opgave?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:24 #6
Jep skal have lavet et interview... Mangler ligesom noget kød på opgave det er sku svært at lave sådan en.... Specielt når den skal være "speciel" og ikk fremlægge agtig...

PS hva er jeg AND-MELDT for
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2004 - 13:24 #7
hvad med at smide et spm. på netdoctor
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:26 #8
Kan sku ikk finde ud af deres system?
Mega underligt system har forsøgt!
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 13:26 #9
mener betsemt ikke at eksperten skal bruges til dette
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2004 - 13:26 #10
ok :o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:26 #11
Jeg har en datter, der har Læbe-Gane-Gummespalte og således har fået 15 plastik kirurgiske operationer fra hun blev født til nu, hvor hun er 14. Godt nok ikke bryster, jun ansigt, men nun er nu ude i overvejelser om rent skønhedsmæssige korrektioner af næse og læber
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:28 #12
Jeg har en datter på 14 der har Læbe-Gane-gumme spalte og således har fået 15 operationer indtil nu i ansigtet. Hun er nu ude i overvejelser omkring rent skønhedsmæssige korrektioner af næse og læber
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:29 #13
Bufferzone fortæl fortæl! har du MSN!?

Hvor skal Eksperten nu ikk bruges til det!
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:29 #14
Damm, dobbeltpost, undskyld jeg tror vi er ude i en lille bug
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:29 #15
Ikke mig, men min datter
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:31 #16
Ok men fortæl!
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2004 - 13:31 #17
Avatar billede stagg Nybegynder
27. januar 2004 - 13:33 #18
gruf:
Hvis du har et problem med det så skrid, istedet for at spamme hans spørgsmål. Kom igen når du har fundet en regl det strider imod... Hvis du spammer igen anmelder vi dig
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:34 #19
Hvad vil du vide. I aften når jeg kommer hjem, kan jeg få min datter på msn, jeg mener hun har billeder liggende elektronisk af det meste af forløbet, fra hun var helt lille til nu
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:34 #20
Bufferzone har du MSN
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 13:35 #21
hmmmm troede man skulle anmelde når man mente der var sket en overtrædelse af reglerne, ja der står ikke direkte at han ikke må men vidste heller ikke på det tidspunkt at han skulle bruge det til interwie så jeg beklager anmeldelsen som også er trukket tilbage
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:36 #22
Total fedt... Vil jeg lige se om jeg har mulighed for eller vil jeg gerne snakke med hende på et tidspunkt...
Med al respekt for hvad hun har gennemgået
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. januar 2004 - 13:37 #23
stagg  klap hestens sprogbrug. Spørgsmålet var jo også dårligt formuleret. Jeg havde med garanti reageret tilsvarende men nu er problemet løst.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:39 #24
Ja men det er bare utrolig hver gang der er det mindste Nikolajdu er der en eller anden hvergang der skal til spamme spg med al mulig unødvendig anklager...
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:41 #25
Jeg har ikke msn, men min datter er på
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:44 #26
Cool.. Men skal lige have forberedt nogle spørgsmål og nogen men det finder vi ud af.. Senere... Du må lige informere hende og spørge om hun overhoved har lyst
Avatar billede stagg Nybegynder
27. januar 2004 - 13:54 #27
Ville være super... :D
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:55 #28
Smid lige en kommentar så jeg ved om det er OKY
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2004 - 13:57 #29
Jeg vender tilbage efter 1700, når jeg lige har talt med hende, Hun er jo 14, en lidt besværlig alder ;-))
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 13:59 #30
Det skal du nok i´kk sige til hende ...
Vi er ógså kun 15-16 år.. men der dog også en pige mellem os... :P så..
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
27. januar 2004 - 17:18 #31
det her er for langt ude.......det er ikke det eksperten skal  bruges til
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 17:20 #32
Hvorfor ikk?
Find en regl imod og kom igen!
Avatar billede stagg Nybegynder
27. januar 2004 - 17:21 #33
Hvorfor har folk ondt i røven over det?
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2004 - 17:23 #34
fri debat er til fridebat, den debat har vi haft, og sådan er det bare. Jeg var irriteret over alle de scooter og mobil spm. for et stykke tid siden, og fik der besked om at frideat er til at diskuttere alt mellem himmel og jord, og ikke kun it relaterede spm. og det forholder jeg mig så til

/cdc
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 17:24 #35
Hva går så ind under emnet FRI DEBAT?
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2004 - 17:27 #36
som jeg skriver: alt mellem himmel og jord, og lidt til :o)
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 17:30 #37
TAK!
Avatar billede nathalie Nybegynder
27. januar 2004 - 19:00 #38
Jeg er datter er bufferzone og jeg har fået foretaget en del operationer, snart skal jeg have lavet mine læber og hvis jeg vil kan jeg få lavet min næse!
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. januar 2004 - 19:08 #39
OK ...
Må vi interviewe dig?
EVT. på MSN?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. januar 2004 - 19:27 #40
Bare lige for at lukke diskussionen så har jeg allerede kommenteret på sagen i http://www.eksperten.dk/spm/457584

Jeg er egentlig også selv af den mening at dette bryder med ekspertens idé, men det er bestemt at fri debat til for det samme og det bøjer jeg mig så for. Så bør den diskussion være lukket.

/Nikolaj /co-admin