Avatar billede klangens Nybegynder
27. januar 2004 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Ny computer

Jeg har lige fået ny computer og installeret Windows XP og office pakken. Jeg har en computer i forvejen som er på nettet.
Hvad gør jeg lige mht virus inden jeg kobler den ny på nettet.
Avatar billede delphimann Nybegynder
27. januar 2004 - 12:03 #1
installer et antivirus program

norton anti virus
Avatar billede klangens Nybegynder
27. januar 2004 - 12:04 #2
Sløver det ikke computeren meget
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2004 - 12:05 #3
1. har du installeret SP1a + kritiske updates ??
2. hent "pakken" fra Spyware fri: http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
    (den er med til at sikre din nye PC på nettet)
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2004 - 12:07 #4
et minimum er Antivirus, Softwarefirewall (så ved du hvilke programmer af dine som går på nettet)

Ovenståender er et svar ;-)
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2004 - 12:07 #5
de fleste af de nævnte sager i "pakken" kan hente via ; http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede klangens Nybegynder
27. januar 2004 - 12:15 #6
ok
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2004 - 12:44 #7
blot lige et svar på dit spm : "Sløver det ikke computeren meget"

Svar; ikke så meget at jeg turde være foruden ! - alle prgrammer optager lidt ressourcer, men hvis din PC er af nyere dato, så er det ikke et problem / noget du vil mærke til.