Avatar billede rlj Nybegynder
27. januar 2004 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

send SMS via E-mail?

Jeg syntes at kunne huske at man kan sende sms via sin email, f.eks. til tdc kunder ved at bruge "mobilnummer@sms.tdc.dk eller noget i den stil, er der nogen der kan hjælpe mig med at huske rigtigt!

/RLJ
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
27. januar 2004 - 11:32 #1
Det er desværre en service der efterhånden er lukket af de fleste tele-selskaber, der er stadig nogle få steder på nettet man kan sende sms'er fra - men igen det tager nogle gange MEGET lang tid. TDC har mulighed for dette via deres besked robot hvis man har DUET (mener jeg) Sonofon har lukket HELT for denne service, virksomheder kan installere moduler på deres mailservere som kan dette, men det koster kassen...... og så er det ikke gratis at sende mere.... Savner det selv MEGET men............

Sorry !

Ng_tnt
Avatar billede popsy Novice
27. januar 2004 - 12:01 #2
Det virker ialtfald stadig ved telia, bruger det dagligt. Adressen er tlfnummer@gsm1800.telia.dk
Avatar billede trumf Nybegynder
27. januar 2004 - 12:04 #3
Der er også den mulighed at du får dem du kenders mobilmail. Jeg har Orange og har en mailadresse sammen med mit abbonnement. Når der kommer mail på den, så kommer der også en SMS. TDC har det samme.
Det kræver bare at man kender den mailadresse på dem man kender.
Jeg har en (spøgelses)portal www.loginn.dk og har tænkt på om jeg skulle lave den om, så det virker på den måde!
Avatar billede trumf Nybegynder
27. januar 2004 - 12:06 #4
popsy> OK fedt nok, så virker loginn.dk stadig til folk med telia abb. :-)
Det forklarer nok hvorfor der stadig er trafik på siden...
Avatar billede rlj Nybegynder
27. januar 2004 - 12:36 #5
Ok, takker for svarene, selvom det jo ikke hjalp det helt store
Avatar billede e_bachmann Nybegynder
14. februar 2004 - 13:55 #6
Lidt sent svar, men.. Du kan sende SMS'er fra: gratisbesked.dk