Avatar billede seattaken Nybegynder
27. januar 2004 - 02:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Hej Alle

Jeg har nogle problemer med min Internet Explorer. Hver gang jeg får en popup så lukker min explorer det pågældende vindue ned. Hvad kan det skyldes?

Kunne godt tænke mig, at afinstallere explorer og så installere den på ny men det hjælper mig ikke.

Det samme gælder når jeg prøver, at afspille en fil i mediaplayer eller windvd så lukker den også programmet ned.

Har hentet alle opdateringer og min WinXP er lovlig.

Kan nogen hjælpe..
Avatar billede exellenze Nybegynder
27. januar 2004 - 05:04 #1
Har du en firewall eller popup blocker installeret?
Avatar billede overloaded Mester
27. januar 2004 - 05:59 #2
Avatar billede exellenze Nybegynder
27. januar 2004 - 06:07 #3
Prøv at lukke det og se om ikke det skulle hjælpe.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. januar 2004 - 07:59 #4
Ellers prøv denne kommando som vil rep. evt ødelagte systemfiler

Start - kør - skriv: sfc /scannow Tast enter - Windows Cd skal være i drevet, og der skal være mellemrum mellem sfc og /
Avatar billede seattaken Nybegynder
24. november 2004 - 15:53 #5
Havde problemer med et Codec men nu virker det