Avatar billede klumpie2 Nybegynder
24. januar 2001 - 22:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan men hente...

Hvor kan men hente Personal Webserver og hvor meget fylder det?

/The Klumpie
Avatar billede tomsommer Juniormester
24. januar 2001 - 22:43 #1
Det ligger på din Windows 98 CD

Og ellers kan du finde den på www.netcoders.dk under download (søg efter PWS)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 22:43 #2
Det fylder ~25 MB og ligger på din Windows 98 CD i \"add-ons\\pws\".
Jeg kan ikke huske URL\'en til hvor du kan hente det.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2001 - 22:48 #3
Ellers ligger d påmicrosofts side, men fylder også 25 MB.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. januar 2001 - 23:40 #4
Hvis du kører med win 95 eller NT Workstation så kan du downloade her :

http://www.microsoft.com/msdownload/ntoptionpack/askwiz.asp

Hvis du kører win 98 så se tdaugaard\'s svar.....Punktum ;-)

Har du Win Me så er det bare surt........for der virker PWS ikke. Og erstatning findes ikke fra Microsoft. Så skal du bruge en anden server i stedet for.

Bruger NT Server eller win 2000 (ligegyldigt om det er Pro, Server eller Advanced Server) Så skal du Installere IIS fra CD.

Dette skulle dække alle muligheder.

Hvis ikke så skriv lige.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
25. januar 2001 - 08:25 #5
PWS virker under me ...
det ligger bare ikke på CD\'en ...
jeg har ME og 98 kører me på min comp, og installere så bare PWS fra 98 cd\'en
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. januar 2001 - 09:27 #6
Ok, ellebaek. Jeg havde bare læst et sted at det ikke virkede til Me, og rigtigt mange har ikke været i stand til at kunne installere PWS på W ME.
Hvilken version har du brugt??
Avatar billede ellebaek Nybegynder
25. januar 2001 - 13:32 #7
Kører PWS 4.0