Avatar billede fetmule Nybegynder
26. januar 2004 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB Elspareskinne til pc.

Hej.

Jeg har købt en El-Spareskinne som tilsluttes 220 Volt og usb, for at spare strøm til mine usb-enheder (så de ikke står i standby)når pc'en er slukket, men det virker ikke rigtigt.
Der fulgte en seddel med hvor der står:
"Nogle nye bundkort understøtter USB-keyboards med instant power funktion, denne funktion skal deaktiveres, hvis ikke den er det som deafult. Der henvises til manualen for bundkortet."

Mit bundkort er et: P4 mainboard, P4S5MG/651

Jeg har kikket i Bios men kan ikke rigtigt finde noget med USB power el. lig?
Skal jeg deaktivere power on/off funktion fra keyboard? eller,
Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke ?
Avatar billede fetmule Nybegynder
26. januar 2004 - 17:56 #1
Min BIOS er AMBIOS VER. 1.21.12
Avatar billede janl2000 Nybegynder
26. januar 2004 - 19:50 #2
Avatar billede fetmule Nybegynder
06. februar 2004 - 13:59 #3
janl2000> sorry men jeg kan ikke bruge den tegning til noget. desuden har jeg leveret skinnen tibage til fakta og fået pengene tilbage.
Avatar billede partymann Nybegynder
12. februar 2004 - 09:54 #4
Hej Hvis man ikke kan slå usb fra. så brug et usb>ps2 stik sammen med et ps2 Y kabel. og kør denne funkttion over PS2.... det virker....
Avatar billede uloeksperten Nybegynder
21. marts 2004 - 15:12 #5
har samme problem og derfor købt ps2 y kabel og usb>ps2 stik
-det virker ikke så der må være power på ps2 også

-har medion pc med ambios...