Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes du? Gratis mail hosting

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få noget input, om hvad jeg skal for kodet mere til www.dumdidum.dk, for at den bliver rigtigt god.

Servicen gå ud på at folk kan oprettet et gratis mail hotel på vores servere, og man for således mulighed for at oprettet pop3 kontoer og andet til sit domæne, ganske gratis.

Jeg er gået igang med et noget bedre administrations værktøj, så det behøver i ikke at skrive på.

Jeg håber ikke i anser dette for reklame. Jeg ved godt det er der hen af, men vil bare gerne have noget input.

/Dalbjerg
Avatar billede kane Juniormester
26. januar 2004 - 19:34 #1
du vil lave noget som findes i stor sti?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. januar 2004 - 19:37 #2
Jeg må indrømme at det rigtigt har lykkes mig at finde en service som denne.

Vi hoster jo gratis dit domæne. Altså få du ikke en pop3 konti, som hedder foo@dumdidum.dk men foo@ditdomain.dk

/Dalbjerg
Avatar billede spontek Nybegynder
26. januar 2004 - 20:33 #3
Dejlig service
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
12. februar 2004 - 17:26 #4
.