Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
24. januar 2001 - 21:54 Der er 6 kommentarer

Exchangeserver 5.5

Lige et dumt spørgsmål!
Hvordan kan jeg se om en Exchangeserver er std. eller Enterprise ?. Det er fra en select.
Avatar billede burningice Nybegynder
24. januar 2001 - 22:24 #1
help>about ??
Avatar billede burningice Nybegynder
24. januar 2001 - 22:25 #2
forresten, der findes ikke dumme spm, kun dumme svar ;)
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
25. januar 2001 - 08:48 #3
Til cyberfessor.
Desværre ikke Der stå kun hvilken version og sp man kører, ikke om det er enterprise eller std.
Avatar billede trille Nybegynder
25. januar 2001 - 11:21 #4
Det kan du se i din EULA (End User License Agreement) - eller uden på kassen/CD\'en!

Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
03. februar 2001 - 18:22 #5
Det er ikke muligt at lave en X400 forbindelse på en standard Exchange 5.5. Så hvis den findes er det en Enterprise!
Avatar billede flemmingriis Nybegynder
16. februar 2001 - 14:43 #6
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q173/8/89.ASP

The following event is logged when the information store starts on an Enterprise edition Exchange Server computer:

Event Id: 1217
Source: MSExchangeIS
Type: Information
Category: General
Description: \"Information store with unlimited capacity started\"
The Standard edition logs the following event:
Event ID 1216
Source: MSExchangeIS Private
Type: Information
Category: General
Description: Information store with limited storage capacity enabled.