Avatar billede butikken Nybegynder
26. januar 2004 - 15:49 Der er 3 kommentarer

partner / programmør

Vi søger en erfaren programmør som gerne vil være partner i vores kommende og mangfoldige projekter.

VI SØGER......
Du skal have en rimelig god erfaring i programmering af websteder og e-butikker, da du vil komme til at stå for alt programmering / tilretning af de forskellige websteder.

Som udgangspunkt benytter vi allerede eksisterende programmer som tilrettes vores behov, hvorfor du har erfaring i PHP, MySQL, Linux samt opsætning af databaser på Linux servere mv.

Du skal være bosat i hovedstadsområdet idet at vi forventer at skulle mødes med jævne mellemrum i opstartsfasen samt senere etablerer en fast base i området. Du er over 18 år. og gerne et par år ældre da vi selv har et par år på bagen.

VI SKAL......
1.
Vi skal have lavet et par e-butikker med basis i en fælles database/webløsning på "CATALOG 3" programmet, som så designmæssigt tilrettes de enkelte websteder med eget "look". E-butikkerne vil omfatte forbrugsgoder målrettet såvel erhvervs- og privatmarkedet. Der er pt. identificeret og planlagt 6 e-butikker. Alle køres over samme grundkoncept/database.

2.
Vi skal have lavet et auktionssite hvor vi primært vil tilbyde vores egne varer uafhængigt af e-butikkerne, men også hvor andre spillere kan sælge/købe. Auktionssitet skal tilbydes andre website.

3.
Vi skal have lavet et "dating-site" sigtet mod et specielt og udyrket markedssegment.

4.
Vi skal have lavet et par "formidlings-site" for private for køber/sælger mødes og bestiller/køber varer. Der er pt. identificeret og planlagt 5 site. Alle køres over samme grundkoncept/database.

5.
Vi skal have lavet et hostingsite hvor vi tilbyder hostingløsninger af speciel karakter mv. hvorfor du gerne må have eraring i opsætning af databaser mv. på Linux servere. Der er identificeret 3 markedssegmenter som er intressante og passer med vores udnyttelse af udstyr mv.

Projekterne (1 til 5) skal laves løbende efter en nøje planlagt handlingsplan. Alle site skal kører internationalt på min. 3 sprog (dansk/tysk/engelsk)

Alle vores projekter er baseret på at disse skal give en løbende indtægt efter lancering, hvorfor du gerne må have erfaring i betalingssystemer/-gateways til Dankort/Mastercard/VISA/PayPal/mv. samt "member-login" på tværs af websteder/servere.

Alle funktioner skal laves i Linux eller programmer baseret på at skulle kører på linux servere. Vi har indkøbt "CATALOG 3" shopprogrammet samt råder over en del andre intressante programmer. MS er "yt" og vil ikke blive brugt.

VI TILBYDER......
1.
Vi har købt de nødvendige domænenavne samt et antal servere til hosting af alle websteder/e-butikker samt er i processen med at få tildelt en C-klasse af IP nr. fra RIPE og etablering af egen datalinje.

2.
Vi har etableret og registreret 2 anpartsselskaber (indskudt 2x125.000 kr.) og tilbyder den "heldige" en andel på 20% af selskaberne efter nærmere betingelser/aftale, hvilket primært omfatter køb af andel mod levering af udført arbejde. Du skal ikke have penge op af lommen, men udelukkende stille din arbejdskraft til rådighed.

Du vil få en propertional andel af selskabernes overskud samt senere ansættelse og aflønning på lige fod med de øvrige anpartshavere. I opstartsfasen foregår alt på "freelance & ulønnet basis" for alle deltagere inkl. anpartshaverene.

3.
Vi står for markedsføring, konceptudvikling, indkøb, salg mv. men inddrager dig gerne i den fremtidige process og arbejdsopgaver.

Vi er meget krævende og og går ikke på kompromis med vores ønsker til udformning, udvikling og drift og ønsker derfor KUN kontakt med de bedste spillere som kan honnorer vores krav om udvikling af markeds bedste websites/e-butikker mv.

Vi har selv en lang erfaring i indkøb, salg, markedsføring samt IT relateret forretninger og kan derfor "tilbyde" en erafring der er udover det sædvanlige.

Af konkurrencehensyn ønsker vi ikke at udleverer os "offentligt" men besvarer alle henvendelser direkte.

Du kan kontakte os samt fremsende en kort CV via mail i teksformat (ingen vedhæftet filer, da disse slettes automatisk) på qxl_vogelsberg@hotmail.com.
Avatar billede dna Nybegynder
26. januar 2004 - 15:55 #1
I bør følge reglerne og kun oprette spørgsmålet (efterlysningen?) 1 gang!
Luk dette (eller det andet) ved at ligge et svar selv og så acceptere dette!

dna
Avatar billede butikken Nybegynder
26. januar 2004 - 15:56 #2
sdf
Avatar billede butikken Nybegynder
26. januar 2004 - 16:00 #3
d