Avatar billede hf Nybegynder
26. januar 2004 - 13:13 Der er 19 kommentarer

Web0kr.dk erfaringer

Er der nogen der har erfaringer med hosting hos web0kr.dk – gode og dårlige.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2004 - 13:27 #1
Du skal være opmærksom på at det koster 49 kr årligt at havde tilknyttet et domain. Og et webhotel uden domain er ikke ret brugbart.

Dertil skal du naturligvis betale for trafik som du muligvis ikke bruger meget af.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
26. januar 2004 - 13:30 #2
Læs lidt her:
http://groups.google.dk/groups?q=web0kr.dk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

Personligt har jeg udelukkende dårlige erfaringer med de billige webhoteller.
Du skal vurdere hvor vidt du er villig, til at betale for noget stabilt.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. januar 2004 - 13:46 #3
Jeg har ingen dårlige erfaringer med Web0kr, MEN det er en del af samme firma som har Friserverplads.dk, og der er der mange og store nedbrud.

Synes bare du skal have det med i overvejelserne.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2004 - 13:48 #4
Det er så ikke helt samme server. Det kan være at de tager betalende kunder mere seriøst end dem de hoster gratis.

Jeg har dog ingen erfaring og man høre ikke meget om web0kr nogen steder, så det kan jo måske være godt.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. januar 2004 - 14:01 #5
Jeg har skrevet en del med Dennis som fra firmaerne, og han har altid svaret på tre dage. Jeg tror da også at de gør mere ud af betalende kunder, og jeg har ikke selv afskrevet at bruge dem, men jeg har betænkt mig indtil videre.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2004 - 14:09 #6
Det kan hurtig blive dyrt, hvis man bruger en til to GB trafik/mdr. eller mere.. Mener personligt også at navnet er ret dårligt, når det faktisk koster 50 kr årligt at kunne bruge webhotellet.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. januar 2004 - 14:27 #7
web61,25kr.dk - der skal betales moms..
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
26. januar 2004 - 20:34 #8
Der er fri trafik, man skal ikke betale pr GB trafik man bruger.

Hvis du skal købe et domæne koster det 371,25 kr inkl moms for det første år og 61,25 kr inkl moms de følgende år.
Hvis du skal have flyttet et domæne koster det 271,25 kr inkl moms for det første år og 61,25 kr inkl moms for følgende år.

Mvh. Dennis Nielsen (Web0kr.dk)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
26. januar 2004 - 20:42 #9
371,25 kr. for et års leje af et domæne? :)
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
26. januar 2004 - 20:47 #10
Nej, det er bare prisen for alt inkl.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
26. januar 2004 - 21:04 #11
Ja, undskyld hvis jeg vader i det.
Men hvad er det så lige der indgår i "inkl."?

I skriver at det koster 0 kr + domæneomkostninger.
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
26. januar 2004 - 21:06 #12
Ja, webhotel0kroner - du betaler ikke for webhotellet. Men du betaler for oprettelse, oprettelse/flytning af domænet og tilknytning af domænet til webhotellet.

Mvh. Dennis Nielsen
Webhotel0kroner ApS
Avatar billede taskmgr Nybegynder
26. januar 2004 - 21:14 #13
Godt, så fik vi det på plads.

(for en god ordens skyld, så læs lige reglerne om at underskrive med reklame her på Eksperten.dk)
Avatar billede hf Nybegynder
26. januar 2004 - 21:16 #14
Idéen med spørgsmålet var at få brugernes praktiske erfaringer med webhotel hos web0kr. Mundhuggeri er uinteressant ...
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
26. januar 2004 - 21:52 #15
jeg reklamerer jo ikke, når vi snakker om det firma jeg underskriver med. Jeg gør også kun dette for at vise at jeg er medejer af dette firma, så I kan se at det jeg snakker om faktisk er realt.
Avatar billede spontek Nybegynder
27. januar 2004 - 00:11 #16
Kan man så have et gratis webhotel hos web0kr sålænge der ikke tilknyttes et domæne? Jeg kan da godt bruge sådan en plads til at "lege" på. Jeg tror nok, jeg kan finde ud af at skrive en IP istedet for et domæne.

I øvrigt et sjovt navn at bruge "mynetwork.dk"
BuyDomains.dk er fuldmægtig
DNS vis GratisDNS.dk
En Jesper Klitgaard er ejer, med @stavtrup.net som email, en side som viser samme indhold som Mynetwork.dk "Team Paderborner" - Paderborner er vel stadigvæk den billigste "øl" som kan købes på dåser i Tyskland.
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2004 - 00:17 #17
Hvis Buydomains.dk er involveret, så kan det ikke være godt.....  (blot min erfaring!)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
27. januar 2004 - 15:17 #18
Man kunne jo spare en halvtredser plus moms ved at købe domænet hos gratisdns.dk til 99,- og så "tilknytte" det til web0kr... Ikke at jeg kunne drømme om det, men det er muligt :)
Avatar billede castillo Nybegynder
30. januar 2004 - 19:38 #19
web0kr.dk >

"Vi garanterer en oppetid på 99,7%"

Hvad er garantien? Hvad får man hvis I har mere nedetid? Eller er det bare sludder for en sladder ;-)