Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. januar 2001 - 21:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal man gøre mod sådanne FJOLSER* (hotpop)

FORKLARING: >polped< oprettede spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/spm/43998
hotpop, samt andre gav nogen forslag, og eftersom polped var/er ny bruger kom han til at give point til kun den ene (der var tre der havde besvaret) han gav en kommentar hvori han undskyldte overfor de andre 2 og spurgte lidt mere til >hotpop<\'s svar....
hotpop svarede igen med at han skulle have nogen point for at hjælpe, og polped oprettede spørgsmålet:http://www.eksperten.dk/spm/44437
derefter kom hotpop med et forslag, polped var stadig uvidende, og acepterede svaret, som der åbenbart ikke duede, og nu besvarer hotpop ikke mere.
Burde det ikke være sådan at man på en eller anden måde, kan trække sine point tilbage....
* det skal siges at hotpop selv under sin profil har skrevet at han har svindlet....
Jeg var lige inde for at hente et link til hans profil der nu er blevet ændret.....
DETTE VAR ET SURT OPSTØD FRA EN EKPERTEN.DK-BRUGER
Avatar billede cecilie Nybegynder
24. januar 2001 - 21:22 #1
Jamen dog...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 21:23 #2
Det er sådan set \"polped\"\'s egen skyld. Man accepterer ikke et svar før man har afprøvet svaret eller gjort sig sikkert på at det er korekt, at det virker. Men det er også en svinsk opførsel fra hotpop\'s side.
Avatar billede repsac Nybegynder
24. januar 2001 - 21:28 #3
=>tdaugaard: enig!
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 21:36 #4
tak! Jeg har  hjulpet manden nu og er forresten skideligeglad m. pointene nu.
OG BARE LIGE FOR AT FORKLARE HVORFOR JEG IKKE HAR HJULPET:

JEG HAR VÆRET PÅ FERIE!!!
DET ER VEL TILLADT??? **ERIC - TDAUGAARD - REPSAC**???
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. januar 2001 - 21:43 #5
Hans problem er ikke løst !!!!!!!!
MIT største \"problem\" er ikke, at du ikke har hjulpet, men din grådige fremgangsmåde
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 21:48 #6
Og den var ikke fin kan jeg godt se nu. Lover at jeg ikke vil gøre lign. igen!!! OK?

MVH
Hotpop
(jeg ER faktisk en rar fyr...)
p.s. tjek lige http://www.eksperten.dk/spm/44437 . Havde svaret på spm. 10 min. før du skrev at jeg ikke havde løst hans problem...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 21:51 #7
hotpop:> se\'følig er det tilladt, men så kan du sku skrive det som en kommentar istedet for bare at lade ham stå og ligne et stort ?\'s tegn!
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 21:53 #8
Oki Doki! Skal huske det.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 22:02 #9
hotpop:> \"* det skal siges at hotpop selv under sin profil har skrevet at han har svindlet....\" hvad er det for noget !? lad os høre ..
Avatar billede krusell Nybegynder
24. januar 2001 - 22:04 #10
Den her er da ikke så slem...
Synes lige jeg vil gøre jeg opmærksom på denne her...

http://www.eksperten.dk/spm/42215
Avatar billede krusell Nybegynder
24. januar 2001 - 22:07 #11
Det er selvfølglig \"jer\" jeg vil gøre opmærksom på den og ikke \"jeg\" som jeg kom til at skrive...
Og så må jeg også lige sige, at jeg nu godt kan lide admin\'s sidste kommentar :-)
Avatar billede hotpop Novice
25. januar 2001 - 10:40 #12
OK! for sidste gang: Jeg fulgte ikke ekspertens regler og videregav et serienummmer (vist nok til windows) og blev slettet.
Jeg hed før Stigers.
Avatar billede hotpop Novice
25. januar 2001 - 10:44 #13
Ang. spm/42215: Enig!
Avatar billede hotpop Novice
25. januar 2001 - 17:27 #14
tdaugaard> Tror helt ærligt at der er en dobbeltgænger her: polped = eric_pedersen

læs selv: ( på http://www.eksperten.dk/spm/44437 ) nedenstående er et uddrag:

Kommentar fra polped
19/01 2001 19:37:27    Hotpop.
Det har jeg også prøvet uden resultat.
Jeg kan hver gang jeg starter op, trykke ctr,alt,del og der slette PowerSaving, men den er aktiveret næste gang jeg starter op. Det er åbenbart en tricky opgave jeg har sat jer på, men forhåbentlig er der en der finder en lødning på problemet. Mvh. polped

  Kommentar fra eric-pedersen
24/01 2001 21:18:35    http://www.eksperten.dk/spm/45701 er et surt opstød fra mig forsaget af dette spørgsmål (hotpop)

  Kommentar fra hotpop
24/01 2001 21:33:02    brug msconfig (fra kør) fanebladet start - fjern vingen i PowerSaving
eric-pedersen> Har du et problem?

  Kommentar fra polped
24/01 2001 22:40:30    hotpop....næhhh egentligt ikke, jeg bryder mig bare ikke om grådige mennesker...
men polped har/havde et

  Kommentar fra polped
24/01 2001 22:43:21    hotpop....Hov det var vist ikke til mig
Jeg vender tilbage

  Kommentar fra hotpop
25/01 2001 10:37:11    Polped> det med \"brug msconfig\" var til dig, men vend du bare tilbage, jeg opfører mig pænt.

  Kommentar fra hotpop
25/01 2001 10:38:00    P.s. har jo fået point for at hjælpe dig, så jeg hænger på!

  Kommentar fra polped
25/01 2001 13:57:10    Hotpop.
Der vist gået kage i noget her.
De sidste 3 kommentarer var ikke fra mig. Jeg tror der er en fejl mellem eric pedersens og min opkopling.
men jeg har prøvet med msconfig. det gav ikke noget resultat, jeg er godt nok forvirret, men det kommer vel for en dag.
Den rigtige polped
Avatar billede hotpop Novice
25. januar 2001 - 17:28 #15
læg specielt mærke til kommentar kl. 22:40:30
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. januar 2001 - 09:05 #16
tdaugaard......
Jeg har oprettet profilen for min far (hvilket vil sige at jeg har tilføjet eksperten.dk, en ny bruger) hvorefter den gik lidt bananas, jeg har desuden kommenteret det på siden, og nedenstående er et uddrag. ved evt. videre mistanke så læs profilerne, og du vil nok kunne se min uskyld (ellers er det bare ærgeligt)

Kommentar fra hotpop
25/01 2001 17:27:14    øhh.... man må ikke have to brugere!

  Kommentar fra polped
25/01 2001 21:49:31    hotpop....Dette er en kommentar fra eric-pedersen, se forklaringhttp://www.eksperten.dk/spm/45729
dette forklarer hvad der er galt.
Og skulle du være yderligere i tvivl så kunne du jo\' kigge i min profil, og se lidt om hvilke spørgsmål jeg har oprettet/deltaget i, og så spørge dig selv om jeg er så urutineret og acceptere 2 gange lige efter hindanden, uden at have fået den nødvendige hjælp.
Rent faktisk har jeg 1-2 gange givet mig selv point tilbage fordi jeg ikke har modtaget et brugbart svar.
ERIC PEDERSEN

  Kommentar fra hotpop
26/01 2001 13:46:20    Okay. Forklaring er OK. Sorry!