Avatar billede meinhoff Nybegynder
25. januar 2004 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

noen der kender en "jukeboks" mp3 afspiller

Jeg søger en mp3 afspiller der virker ligesom en jukeboks.....d.v.s at når folk f.eks klikker på en sang så kommer den bag i køen i stedet for at gå i gang straks.

Det skal bruges til fester så folk ikke kan få deres valgte musik til at spille før dem andre har valgt.

Håber nogle af jer kan hjælpe mig.

Per
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 19:57 #1
muligvis kan musicmatch jukebox - er ved at hente og installere, så giver lyd når det er lagt ind.
Avatar billede Beach Mester
25. januar 2004 - 20:15 #2
Her er programmet du søger:
http://www.jbsim.co.uk/index.php

//Beach
Avatar billede meinhoff Nybegynder
26. januar 2004 - 17:54 #3
Faktisk et prg. i stil med det Beach beskrev.....bortset fra at det Jukebox Simulator ikke kører ret godt/langsomt.

Hvis nogle af jer andre kender nogle må I meget gerne skrive det......det behøver nødvendigvis ikke at være freeware.

M.v.h

Per
Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. januar 2004 - 21:43 #4
jeg bruger for tiden http://mp3touchscreens.com/touchtone/ som jukebox her hjemme, har en fladskærm placeret inde i stuen, med en touchscreen påmonteret, hvor jeg blandt andet bruger dette program til at høre musik, se film via tvet osv, det fungere bedre end de fleste programmer, og hvis du skal have touchscreen tilkoblet, finder du ikke et bedre program, efter min mening..

wil/