Avatar billede venenzo Nybegynder
25. januar 2004 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Java i Mozilla Firebird

Aloha.
Jeg har hentet Mozilla Firebird. Meget fint alt sammen, undtagen, når jeg kører rundt i javascript. Som eksempel på problemet kan jeg sige, at jeg er en ivrig whistspiller. Jeg kan sagtens spille og skrive beskeder til folk, men jeg kan ikke invitere folk til mit bord, hvilket er ret træls. Jeg har hentet alle mulige patches, både fra Mozillas egen side samt den danske hjælpeside ("Hjælp til at skifte til Mozilla Firebird"), men problemet vedbliver med at være der. Hjælp! Jeg er ikke en haj til det her pc-værk, så skriv gerne lidt pædagogisk!
Mange venlige hilsener fra Rikke
Avatar billede double-g Juniormester
25. januar 2004 - 20:04 #1
Det kunne tyde på at spillet er lavet direkte til Microsoft Virtuel Java Mashine og ikke til Sun's Java, som er den version du kører med i Firebird.

Har du en adresse på spillet ???
Avatar billede venenzo Nybegynder
25. januar 2004 - 21:37 #2
well, det er tv2s hjemmeside.......
Avatar billede double-g Juniormester
25. januar 2004 - 22:14 #3
Mystisk, det virker fint hos mig. Lige så snart jeg højreklikker på en bruger kommer der en besked om at der er sendt en invitation til brugeren.

Sikker på det ikke er en gammel version af java du bruger ?
Jeg bruger version 1.4.1_04 og der skulle endda være en version 1.4.1_06 frigivet

http://java.sun.com/update/1.4.1/?version=1.4.1_04-b01
Avatar billede double-g Juniormester
25. januar 2004 - 22:21 #4
Rettelse : Version 1.4.2 er den nyeste

http://java.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=9504
Avatar billede double-g Juniormester
25. januar 2004 - 22:37 #5
Jeg har lige installeret 1.4.2 og det virker stadigvæk fint
Avatar billede venenzo Nybegynder
26. januar 2004 - 11:29 #6
1000 tak, nu virker det faneme!
Knuzzzz fra mig
Avatar billede double-g Juniormester
26. januar 2004 - 12:43 #7
Fint, så mangler du bare at lukke spørgsmålet ved at acceptere mit svar.
:-)