Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 17:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brugere med Starthotel

Hej Eksperter,

jeg ville såmænd bare gerne høre fra andre bruger der har starthotel, som histing, om deres domæner heller ikke er aktive pt.

mvh.
Questis
Avatar billede human Nybegynder
25. januar 2004 - 18:03 #1
Mit virker fint..

Men det er jo starthotel, de holder bare ikke :)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 18:06 #2
nope, har kun haft problemer med den indtil nu, dårlige svar tider, rykker selvom indbetalingen er sket, dårlige oppetider, og nu har de så åbentbart lukket min konto, mens at vi er ved at finde min indbetaling i deres system ( som er betalt )...

vil nok give dig ret i der ikke er meget hold i det firma, hvis det kører sådanne for alle deres kunder som det har gjort for mig
Avatar billede medions Nybegynder
25. januar 2004 - 19:05 #3
-hop da over til DanSite, satabilt og nemt at ha' med at gøre!

(www.dansite.dk)

//>Rune
Avatar billede human Nybegynder
25. januar 2004 - 22:20 #4
Ja det eller wannafind.dk

Men de er så også dyere.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 23:04 #5
bruger til min egen side wannafind, men havde brug for en ekstra host og ville prøve en "billig" løsning, hvad det i og for sig ikke har vist sig at være tvært imod har jeg blot fået en løsning hvor de kun har oppetid efter prisen.

Så tror blot at dette er en engangs forestilling, med mindre de snart oppe sig ret kraftigt.

nå men egentligt tak for din kommentar human, det var jo det hele jeg skulle vide.
, og hvis du så lige vil smide et svar.

mvh.
Questis
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
26. januar 2004 - 00:07 #6
Jeg vil foreslå at bruge:
www.csg.dk - bruger dem selv, og kører perfekt!
eller
wannafind.dk - har hørt godt om dem
Avatar billede human Nybegynder
26. januar 2004 - 01:21 #7
Jamen np da..

Også sidste gang jeg vælger starthotel. Så skifter jeg til dansite eller wannafind. Alt efter hvad banken siger ;o)
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2004 - 13:16 #8
lyder fornuftigt, nu har de da pluseligt fundet min betaling samt sat mit hotel igang igen, men ikke løst diverse fejl på serveren.

nå men tak for det ihvertfald.

mvh.
Questis
Avatar billede ttopholm Nybegynder
26. januar 2004 - 13:21 #9
Eller proev device.Webbureau device.dk ...det virker fint for mig, og er rimelig flexible
Avatar billede castillo Nybegynder
30. januar 2004 - 19:49 #10
Jeg har været godt tilfreds med starthotel.dk :-)