Avatar billede perplet Nybegynder
25. januar 2004 - 13:04 Der er 9 kommentarer

Counter strike og Steam

For 1 års tid siden spillede jeg meget CS via TDC's Boomtown server. Så holdte jeg et par måneders pause og ville så igang igen. Der skulle så pludseligt bruges en Steam-klient eller hvad det nu hedder. Jeg prøvede mig lidt frem og fik installeret Steam men på mystisk vis fik jeg også slettet Halflife og CS. Så opgav jeg, men nu vil jeg gerne igang igen.

Situationen er nu den, at jeg har (gen-)installeret Half Life med følgende updates:

* halflife1110.exe
* CS15full.exe

Jeg har afinstalleret Steam.

Hvordan kommer jeg nu videre?

Jeg håber, at der er en som vil give mig en hjælpende hånd, meget gerne udførligt trin for trin. Sidste gang gik det jo fatalt, da jeg endte med at have afinstalleret Halflife og CS mod min vilje.

På forhånd tak.

/Pletten
Avatar billede sibirn Nybegynder
25. januar 2004 - 13:10 #1
Du skal hente Steam client og så 1.6... Du behøves ikke at have 1.5 installeret for at kunne spille 1.6... Du skal bare have halflife installeret og den seneste update som ganske rigtigt er halflife1110
Avatar billede perplet Nybegynder
25. januar 2004 - 13:11 #2
Hvor finder jeg Steam Client (synes der ligger flere forskeligge versioner rundt omkring) og hvor finder jeg CS 1.6?
Avatar billede sibirn Nybegynder
25. januar 2004 - 13:13 #3
Avatar billede sibirn Nybegynder
25. januar 2004 - 13:14 #4
Counter-Strike Steam Installer: (379.4 MB) vælg den
Avatar billede perplet Nybegynder
25. januar 2004 - 13:17 #5
Tak, det prøver jeg. Og den fil indeholder altså alt hvad jeg skal bruge? Så efter download skal jeg bare installerede filen og så virker alt ?
Avatar billede sibirn Nybegynder
25. januar 2004 - 13:32 #6
Ja.. bare du har halflife installeret
Avatar billede rkp Nybegynder
07. februar 2004 - 19:22 #7
Har lige et spøgsmål til CS-Steam.
Vis jeg installer CS-Steam kan jeg så stadig spille mods. så som FLF,OP4 o.s.v.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
17. februar 2004 - 14:02 #8
Sibirn> du behøver altså ikke at ha' Half-Life installeret for at kunne spille CS.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
21. februar 2004 - 22:50 #9
- Bare du har key'en. Perplet fandt du ud af det?