Avatar billede ivans Nybegynder
24. januar 2001 - 17:56 Der er 9 kommentarer

OUTLOOK 2000 - kan ik starte?

Pludselig kan min outlook ikke starte, jeg forsøger at klikke på outlook ikonet, men den fryser blot og i oversigten over kørende programmer siger den Microsoft(R) outlook(R) 2000 (svarer ikke). hvad gør jeg? is@finans.dk
Avatar billede t_bjor Nybegynder
24. januar 2001 - 18:31 #1
Start med at geninstaller møjet!!

Hvis det ik dur, så vend tilbage! :o)
Avatar billede ivans Nybegynder
25. januar 2001 - 18:06 #2
Jeg har prøvet at gen-installere, den siger fortsat samme fejl. is@finans.dk
Avatar billede t_bjor Nybegynder
26. januar 2001 - 13:08 #3
Hvilken IE browser har du?

Hvis du har 5.5 så afinstaller den, og hent 5.01, og hvis du har 5.01 så slet den og installer 5.5.
Avatar billede ivans Nybegynder
26. januar 2001 - 15:07 #4
Hmm..? Outlook2000 ligger i office pakken, det burde da ik ha noget med IE at gøre? is@finans.dk
Avatar billede t_bjor Nybegynder
26. januar 2001 - 22:36 #5
Hmm... da jeg hentede IE 5.01 fuldte Outlook med i en nyere version (havde IE 4.0 før, ved ikke med OT).
Avatar billede ivans Nybegynder
27. januar 2001 - 14:38 #6
Det er ik outlook express jeg snakker om, det er det rigtige Outlook2000 fra office pakken (kalender programmet)
Avatar billede annikadk Nybegynder
27. januar 2001 - 14:43 #7
ivans>>> Outlook fungerer ikke hvis Outlook Ekspress ikke er tilstede.
Derfor konkluderer jeg at den bruger en del af de samme filer, så jo :o)
Avatar billede ivans Nybegynder
27. januar 2001 - 16:47 #8
De to programmer har jo kørt sammen i et år på min computer uden problemer.....hvorfor skulle problemerne så pludselig komme? is@finans.dk
Avatar billede tommyv Nybegynder
19. marts 2001 - 21:30 #9
ivans>> Hvor lang tid lader du gå inden du kigger på kørende programmer? Jeg har ind imellem oplevet at det tager uhyggeligt lang tid at åbne Outlook (ca. 5-10 minutter) men derefter kører det bare... Jeg aner ikke hvad den laver i det tidsrum, men det skal man nok heller ikke spekulere over :-)