Avatar billede s_albion Nybegynder
24. januar 2001 - 16:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afbrydelse!

Jeg er vil godt have deaktiveret
> automatisk afbrydelse < på Explorer 5,5. Hvor gør jeg dette?
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 21:12 #1
Hvad er > automatisk afbrydelse < ????
Der står ikke engang noget i hjælp om det!?
Avatar billede dana Nybegynder
24. januar 2001 - 22:43 #2
Er det ikke \"Hang up after sending and receiving\" i Outlook du mener? Gå i Tools/Connection (i Outlook) og fjern hakket i Hang up after sending and receiving\".
Avatar billede s_albion Nybegynder
25. januar 2001 - 07:51 #3
Når jeg ikke har benyttet internettet i ca. 15 min. Dukker der et vindue frem hvor der står om jeg ønsker at bevare forbindelsen, ellers vil forbindelsen blive afbrudt om 30 sec. derefter tælles der ned. Dette vindue hedder: automatisk afbrydelse. Jeg tror det var en af opdateringerne i -update windows- sikkerhed.
Avatar billede s_albion Nybegynder
26. januar 2001 - 17:42 #4
Kan ikke vente på svar længere.
ALSLUTTET
Avatar billede hotpop Novice
26. januar 2001 - 20:09 #5
oprette igår og allerede idag afslutter du spørgsmål???? Ville du ikke have hjælp???
Avatar billede dana Nybegynder
26. januar 2001 - 20:17 #6
hotpop> Det ville jeg også gerne vide! Jeg mener at have det korrekte svar.
Avatar billede s_albion Nybegynder
26. januar 2001 - 20:26 #7
Oprette i forgårs hotpop.
Jo jeg ville gerne have hjælp, men der var ingen yderligere dialog efter min kommentar 25/01-07:51?
Jeg mente derfor ikke der var yderligere interesse for mit spørgsmål.
dana: Som der står i indledningen drejer det sig om Explorer og ikke Outlook, det fremgår jo også tydeligt af min kommentar af 25/01.
s_albion
Avatar billede dana Nybegynder
26. januar 2001 - 22:25 #8
Du var hurtig til at lukke spørgsmålet og når jeg skrev at jeg havde det korrekte svar, så var det et nyt svar og ikke det jeg skrev om Outlook.

Too bad. Good luck :)
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. januar 2001 - 08:58 #9
dana:  Som jeg skriver; har jeg ikke fået respons efter 2 dage, kan man heller ikke forvente at spørgsmålet stadig står åbent. Jeg kunne jo have løst problemet selv! Og var du meget interesseret i at tjene point, havde du meldt tilbage meget tidligere.
s_albion
Avatar billede dana Nybegynder
27. januar 2001 - 10:58 #10
Ved du hvad? Jeg går ikke efter points, men efter at kunne hjælpe folk. Hvis du virkelig havde brug for hjælp til dette spørgsmål, så ville du have været lidt mere tålmodig. Hvis du du kunne løse problemet selv, hvad i alverden laver du så indlægget for? :)

I\'ll rest my case................
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. januar 2001 - 13:46 #11
dana. For ikke det skal \"løbe af sporet\" med dine kommentarer, mener jeg vi skal stoppe her. Jeg er sikker på at du har forstået humlen i mine indlæg.
Kan du have en rigtig god weekend.
s_albion