Avatar billede equip.dk Nybegynder
24. januar 2004 - 09:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Job indenfor e-handel (hvis du er ledig) i Nordjylland

E-shop manager,
en uddannelse som henvender sig til dig der ønsker et job som administrator af en E-shop. Du skal sammen med konkrete virksomheder medvirke til opbygningen af den E-shop, der kan blive din fremtidige arbejdsplads.

Du skal for at komme i betragtning til denne uddannelse have interesse for og gode evner indenfor edb (svarende til pc-kørekort el. lign.). Du skal være kreativ og have mod på et meget anderledes og selvstændigt job. Uddannelsen starter uge 6 og varer 51 uger inkl. 26 ugers jobtræning.

Det hele ender med et job i virksomheden.
Læs mere på www.eidos.as
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2004 - 09:52 #1
Det er jo ikke et job og når jeg kigger ser jeg kursusvirksomhed - jeg opfatter det her som værende i strid med ekspertens praksis vedrørende reklame.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede equip.dk Nybegynder
24. januar 2004 - 10:21 #2
hvis det er noget galt slet den - men der er rent faktisk tale om jobs
- 16 ialt.
Kursusvirksomheden giver opkvalificeringen i samarbejde med 16 virksomheder i nordjylland.

Men beklager meget hvis jeg har lavet en fejl - sig til hvis jeg skal lukke den.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2004 - 11:09 #3
Du skriver job - Jeg siger kursus og det understreges jo oven i købet af : "Kravene til dig er at: Du er ledig, har været det i mindst 12 måneder og med ret til aktivering." - Altså så der kan tildeles aktiveringsydelse.

Det kalder jeg ikke et job.
Avatar billede equip.dk Nybegynder
24. januar 2004 - 11:50 #4
endnu engang beklager jeg hvis den er indsat forkert - jeg indsatte den i en god mening.
Jeg kender firmaet, så derfor ved jeg at der er tale om 16 jobs.
Grunden til kravet om de 12 måneders ledighed er af hensyn til finansiering at den opkvalificering der finder sted i samarbejde med de 16 virksomheder.

Indlægget er ikke lagt her for at bryde regler eller skabe debat - kun som en mulighed. - og igen, bryder indlæget ekspertens regler sletter/lukker du/vi den bare.
Avatar billede equip.dk Nybegynder
24. januar 2004 - 12:13 #5
go' weekend (jeg lukker indlægget)
Avatar billede nse Nybegynder
24. januar 2004 - 12:32 #6
Den jobtitel du nævner er jo nærmest en umulighed i Danmark.. E-shops er jo gerne privatejede med et par ansatte, hvis der overhovedet er nogen ansatte. Disse privatejede virksomheder drives jo af ejeren, derfor tror jeg næppe der ville være nogen mulighed for denne jobtitel.
De få webshops som bliver adminstreret af større danske virksomheder fx. TDC' Ebutik, tror jeg bestemt hellere vil have folk med en længere uddannelse fx. HA eller Cand.merc. til at adminstrerer..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2004 - 16:32 #7
equip - Jeg er ikke i tvivl om det er i en god sags tjeneste og det er prisværdigt - Omvendt så er eksperten lukket land hvis ikke man direkte tilbyder folk nogle håndører eller andet direkte i hånden.

Det er jo i og for sig kun for at undgå det store reklameshow.

God dag :))

/Nikolaj