Avatar billede janni_jensen Nybegynder
23. januar 2004 - 23:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Finde manulinje igen

Hej

I mit forsøg på at begrænse funktionalitet af min database til dens brugere lavede jeg min egen menubar, hvor der kun er udskrivning på, men nu har jeg lavet kuks i det og kan slet ikke få de andre menulinjer frem igen, og jeg kan ikke højreklikke nogle steder længere. Så jeg skal på en eller måde via kode få åbnet/vist menulinjen med Filer, Rediger og det på ? Kan dette overhovedet lade sig gøre?
Avatar billede mugs Novice
23. januar 2004 - 23:52 #1
Har du slet ingen af Access "egne" menulinier?
Avatar billede bredker Nybegynder
23. januar 2004 - 23:57 #2
jeg har været ude for det samme
klarede den ved at lave en ny database , og så bare importere alt fra den jeg ikke kunne komme ind i
så var alt redet , bortset fra at jeg måtte kalde den noget andet , og det tager kun få min at gøre det på den måde

om der er en måde at få menuen frem i den oprindelige database , ved jeg ikke , jeg fandt den ihvertfald ikke , efter lang tids søgen
Avatar billede janni_jensen Nybegynder
24. januar 2004 - 00:25 #3
Nej der er ingen af Access egne menulinjer, og det er ligegyldigt hvad databasen hedder da det stadig er på udviklings/test niveau, så skal man bare oprette en ny db og så importere alt?
Avatar billede bredker Nybegynder
24. januar 2004 - 00:51 #4
det virkede ihvertfald med den jeg havde
Avatar billede hekla Nybegynder
24. januar 2004 - 01:03 #5
Prøv at holde Shift nede, når du åbner databasen
Avatar billede janni_jensen Nybegynder
24. januar 2004 - 01:35 #6
Shift hjælper desværre ikke på dette, men jeg hr lavet en ny db og importeret, så tak bredker, også rart at høre jeg ikke er den eneste der laver små brøler :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
24. januar 2004 - 08:55 #7
det er jo den måde mange af os lære det på
lave fejl , samt lære af andres fejl