Avatar billede simone007 Juniormester
23. januar 2004 - 22:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CD brænder i sølvfarve ?

Nogen der ved om, og hvor jeg kan finde en billig brænder i sølv eller grå farve?
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
23. januar 2004 - 22:14 #1
Ja hos HJ-DATA på hvidovrevej 91 De har billige brænder i næste alle farver. de har tlf 36474774 og åbner i morgen kl. 10. og lukker kl 14. BTC Cd-rw 52x 32x 52
BTC BCE5232IMB 52x32x52 CD-RW 2 MB Buffer Bulk med software i sølv.

Pris: DKK 429,00 mener jeg
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
23. januar 2004 - 22:14 #2
ev.t se på www.hj-data.dk

Mv.H Lars .
www.the-world.dk
Avatar billede simone007 Juniormester
23. januar 2004 - 22:19 #3
Ok. Men den du nævner, og som er den eneste på siden, er beige. Men de har måske bare ikke alle vist på på deres hjemmeside?
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
23. januar 2004 - 22:20 #4
Nej det er min far som har butikken. Og vi er ved at få lave den om så kunneren kan bestille vare på den. men du kan prøv at ringe til os i´morgen.
Avatar billede bredker Nybegynder
23. januar 2004 - 22:26 #5
scriptmanden>>du har været oprettet som bruger her længe nok til at vide at du ikke må bruge din webside som underskrift med mindre at det har relevans til det aktuelle spm
du burde nok lige læse reglerne en gang til , som du selvfølgelig gjorde før du accepterede dem da du oprettede din bruger