Avatar billede kousholt Nybegynder
23. januar 2004 - 20:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ghost bootdisk USB

Jeg har anskaffet mig en ekstern USB harddisk.
Jeg har før brugt Ghost som backup program - så Kan man i bootdisken få lagt driver i til USB harddisken så man kan bruge den som opstart.
Avatar billede nmh Nybegynder
23. januar 2004 - 21:23 #1
Prøv at se her:
http://www.eksperten.dk/spm/383215

Specielt dette indlæg:
Hey folkens! Har fundet en løsning til USB harddisk under DOS! Ved ikke om i har prøvet det før, men det virker altså hos mig nu!

http://www.stefan2000.com/darkehorse/PC/DOS/Drivers/USB/

også vælg "Cypress USB Mass Storage Driver -New! "

Den virker perfekt, også selvom jeg ikke har haft mulighed for at slå noget USB understøttelse til under bios! Held og lykke

Det kan nok knibe at boote fra USB-disken, men du kan måske få det til at virke ved at boote fra en dos-disk, med den rigtige konfiguration.

Jeg fik det ikke selv til at virke. Jeg tror det afhænger af hvilken USB harddisk, man har anskaffet.
Held og lykke med det.
Avatar billede kousholt Nybegynder
30. januar 2004 - 16:30 #2
ok jeg prøver
mange tak