Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
23. januar 2004 - 17:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

geforce fx overclock

Hej jeg har lige ændret biosen til mit geforce fx5900, så det nu er et geforce fx5950 ultra. detkører fint undtaget hvis jer kører 3dmark 2003. når det kommer til et bestemt sted kommer der bare en masse prikker på skærmen og jeg bliver nød til at genstarte, det kørte fint før jeg opgraderede kortet. det kan vel ikke ha noget med opløsningen at gøre kan det. på forhånd tak
Avatar billede grunken Nybegynder
23. januar 2004 - 18:05 #1
Det har nok, en del mere med at gøre at du har hævet frekvensen på gpu'n fra 400 til 475 (18%), og derudover rammen fra ca. 700 som er standard til 950!

Den slags kræver altså en del af det grafikkort du har !

Prøv at installere coolbits, og clock det lidt ned, det er mit forslag :-)
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
24. januar 2004 - 18:41 #2
ok
Avatar billede gl.k. Nybegynder
06. februar 2004 - 23:59 #3
følg lige op på det,aftenskaffe pls!!!!
var dit bios flash til gavn ?
artifacts, tror jeg hedder det... ;-)

mvh
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
07. februar 2004 - 10:34 #4
jeg havde lavet en fejl, ved fx 5900 virrker det godt. men mit kort var et fx 5900 xt. og der skal man ikke gøre det
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
07. februar 2004 - 10:36 #5