Avatar billede bigb Nybegynder
23. januar 2004 - 16:17 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vinduestørrelse. Hvordan får jeg dem til at åbne i fuld størrelse

Hej med jer!

Når jeg åbner min IE6.0 popper vinduet op i en meget lille størrelse hvorefter jeg skal maksimere det så jeg kan se hele siden.

Når jeg trykker på links som åbner i et nyt vindue, er det stadig samme størrelse som det første.... Hvordan får jeg vinduerne til at åbne i fuld størrelse med det samme?

Håb om hurtigt svar!
Avatar billede resten Nybegynder
23. januar 2004 - 16:20 #1
Tryk på Ctrl-Shift-Alt og brug nu musen til at lave siden til den størelse det nu skal være "fuld skærm"
Og husk nu stadig at hold Ctrl-Shift-Alt nede imens du klikker på X i højre hjørne af winduet for at lukke det.
Og din IE 6,0 vil nu åbne maximered hele tiden :-)

Og med dette tricks kan du gøre din side helt maximered (tryk på F11 og se)

1:Find hkey_current_user,console,find"fullscreen" ændre nu talet fra 0 til 1.

2:Find nu hkey_current_user,Software,Microsoft,InternetExplore,Main, "find fullscrenn" ændre sætningen fra nej til ja.

3:Genstart din computer

4:Nu vil din IE åbne i fuld skærm hele tiden :-)
Avatar billede kennith Nybegynder
23. januar 2004 - 16:20 #2
Du højre klikker på ikonet vælger egenskaber og under kør vælger du maksimeret

Kennith
Avatar billede kennith Nybegynder
23. januar 2004 - 16:21 #3
ikonet = genvejden til IE
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 16:22 #4
Det er måske ikke helt det svar du ønsker, men jeg vil anbefale dig at hente Avant. Det er en rigtig god browser, som minder rigtig meget om IE, dog med mange andre gode funktioner. Og alle sider der kan åbnes i IE, kan åbnes i Avant.
www.avantbrowser.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 16:23 #5
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2004 - 16:24 #6
.. og som "det vigtigste" åbner den ALTID i maksimeret
Avatar billede bigb Nybegynder
23. januar 2004 - 16:27 #7
tak for hjælpen!
Avatar billede kennith Nybegynder
23. januar 2004 - 18:02 #8
Det var da så lidt *S* tak for point

Kennith