Avatar billede tnt_jeppe Nybegynder
23. januar 2004 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Har problemer med at installere Redhat

Hej har downloadet redhat og har brændt iso filer ned på tre cd'er ville så høre om disse cd'er bootable eller hvad man evt. skal gøre?? når jeg putter den første CD i drevet altså CD 1 hedder filen Redhat når jeg putter du 2 andre i er det stadig en iso fil som ligger der på! håber der er nogen der kan hjælpe mig så jeg kan komme igang med LinuX!!! :-)
Avatar billede stretch Nybegynder
23. januar 2004 - 12:58 #1
Det lader til du har fået brændt de to andre som alm. data cder istedet for burn image. Den fejl har jeg osse haft lavet og kunne ikke selv forstå det. Men det er umiddelbart det jeg ville mene er problemmet. cd2 og 3 skal laves som burm image. akkurat som man ville gøre det havde det være cue og bin filer.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2004 - 22:32 #2
Og ja, CD 1 skal være boot-bar, hvis den er brændt korrekt.