Avatar billede aslan Nybegynder
23. januar 2004 - 10:47 Der er 8 kommentarer

Gratis kort til hjemmeside

Hvor kan man finde et gratis kort til sin hjemmeside uden at betale en formue som man skal hos krak.dk og eniro.dk?
Avatar billede slayer_dk Nybegynder
23. januar 2004 - 10:53 #1
Øhh... hvad "Kort" mener du?
Avatar billede aslan Nybegynder
23. januar 2004 - 10:56 #2
Jamen et landkort der viser f.eks et firma's beliggenhed.
Avatar billede knico Nybegynder
23. januar 2004 - 13:14 #3
Nu ved jeg jo ikke præcis hvad du skal bruge kortet til, men eniros kort er faktisk gratis i mange tilfælde:
http://kort.eniro.dk/kort_link.shtml?click_id=link_to_map_from_map
Avatar billede aslan Nybegynder
23. januar 2004 - 13:28 #4
Ok jeg troede man skulle betale hos eniro. Dvs kan jeg tage et screenshot og smide det ind på min hjemmeside?
Avatar billede knico Nybegynder
23. januar 2004 - 17:22 #5
Næ, du skal sætte et link ind som de skriver i vejledningen. Det giver også god mening fordi de besøgende på din side så kan zoome in og ud m.m.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. januar 2004 - 13:19 #6
Du kan også bruge MAP24: www.map24.dk og vælg freeMap24

freeMap24
- til private, gratis -

Den direkte integration af kort med freeMap24 på private hjemmesider er uden omkostninger og inkluderer:

Visning af enhver lokalitet (inklusiv logo, link og yderligere tekst pr. lokalitet)
Ruteplanlægning til disse lokaliteter
Forskellige design skins
Detaljeret adressesøgning ned til husnummer-niveau
freeMap24 bruges f.eks. til fest-hjemmesider eller til kort til venner og familie
Avatar billede aslan Nybegynder
26. januar 2004 - 23:50 #7
Det er iorden.. bare giv mig et svar så jeg kan lukke dette spørgsmål.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
27. januar 2004 - 16:01 #8
ok