Avatar billede winerror Nybegynder
23. januar 2004 - 05:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Modtag og send sms fra PC via BT ( T68i )

hejza alle sammen har et lile problem vil geren ha såden at jeg kan sende og modtage sms´er på mmin laptop er lidt lætere at skrive fra den en far selve mobilen :)

og gere ander sjove funks til comptuere og tlf ville være nice :D
Avatar billede jens_ Nybegynder
23. januar 2004 - 10:12 #1
Prøv at tjekke Floats Mobile Agent

  https://sourceforge.net/projects/fma/

som kan en hel del af det du søger. Der er tale om beta-sw - men kvit og frit - men min erfaring er, at du pt. skal stoppe ved rev. 0.10.28g. ..29 kører ustabilt, men jeg har ikke forsøgt med senere varianter.

TDK har også et bud, men mere simpelt og ikke gratis.

Jens
Avatar billede winerror Nybegynder
28. januar 2004 - 19:14 #2
hmmmm kan ikke lige helt finde ud af det der :S dam også
Avatar billede jens_ Nybegynder
29. januar 2004 - 08:17 #3
Du må nok være lidt mere præcis i din fejlmelding ,,, ,-)

Min erfaring er, at hvis du først har programmet oppe at køre, så start med at kommunikere via ir-porten; det er noget enklere end med bt. Når du så har hul igennem og tilfredsstillende funktion via ir, så kan du eksperimentere videre via bt. Hvordan opsætningen præcist skal være afhænger af din komputer og ikke mindst styresystem?

Jens
Avatar billede winerror Nybegynder
29. januar 2004 - 10:23 #4
hmmm problmet er at jeg ikke kan få programmet alså kan ikke finde nogen exe filere sov :) kan du ikke sende den fil / program til mig på mail daniel@funstuff.dk ;)
Avatar billede winerror Nybegynder
01. februar 2004 - 16:51 #5
takker :) hmmm nu skriver den noget i BT at jeg ska skrive Adresse og Port ? hvad ska jeg skrive der ?
Avatar billede webasto Nybegynder
04. februar 2004 - 19:36 #6
http://www.eflame.com/fma/

Læs hvad der står der og kig her i deres forummer:

www.esato.com
www.clubsonyericsson.com

Sidste nye version af FMA virker fint, sørg for at du lader telefonen forbinde med bluetooth virtual serial port og sæt FMA til at bruge de settings til serial port, så skulle det spille.
Avatar billede winerror Nybegynder
08. februar 2004 - 19:39 #7
hi ih har lige foget ny mobil :D men du får de her point her inde som tak for hjælpen :D det hele passere sikkert jeg er nok bare ikke klog nok i nu *SS* :D
Avatar billede webasto Nybegynder
09. februar 2004 - 08:49 #8
Takker og bukker :o)
Læg mærke til i FMA at i hjælp er der en feature til at update via nettet, den er dog lidt klodset da man skal køre de enkelte patches ind een efter een.
Så når du har opdateret og FMA har genstartet så prøve en gang til og engang til indtil den melder en error.... så er du fuldt opdateret.
De opdaterer FMA næsten dagligt for tiden og glæd dig til de features med alarm og kalender kommer op at køre.
Hvis du vælger at køre Irda til en tlf. kan du ikke håndtere billeder og lyde med FMA.

God fornøjelse!

PS: Jeg kan køre T310 (Ses af FMA som T300) via Irda
                T68i via Bluetooth og Irda
                T610 via Bluetooth og Irda