Avatar billede therealdreamer81 Nybegynder
22. januar 2004 - 15:06 Der er 3 kommentarer

anti virus i mandrake 9.2

Jeg har installeret mandrake 9.2
og hentet panda antivirus som er en .rpm fil

den installerer jeg så på min linux maskine, men hvordan kører jeg programmet? Det har jeg sgu aldrig fundet ud af.
Avatar billede therealdreamer81 Nybegynder
22. januar 2004 - 15:20 #1
eller har I et bedre program????
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2004 - 15:26 #2
Der må vel være noget dokumentation enten med pakken, eller der hvor du hentede den.

Prøv engang at se, om der ikke skulle være en mappe med tekstfiler på et af følgende steder:

/usr/doc/panda
/usr/share/doc/panda
/usr/share/panda
/usr/local/doc/panda
/usr/local/share/doc/panda
/usr/local/share/panda

Eller prøv man panda

Eller prøv locate panda (Du skal måske køre updatedb som root først)
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 16:59 #3
Ja jeg kan anbefale Avg antivirus det kan vist også køre i linuxmiljø. Desuden kan det bruges servere. http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php