Avatar billede moviez Nybegynder
22. januar 2004 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

købe domain navn ?

Hej

Jeg vil købe domain navne, jeg vil gerne vide hvor det mest er stabilt og billigt..

I må gerne bare give links og mange tak...da jeg vil købe nu :)

mvh
moviez
Avatar billede powerade Nybegynder
22. januar 2004 - 12:50 #1
Hey, ikke lang tid siden at dette var oppe i andet spørgsmål.. Læs disse tråde og du finder dit svar.. ;o)
http://www.eksperten.dk/spm/454909
Avatar billede moviez Nybegynder
22. januar 2004 - 12:51 #2
tak nemt og simpel link..
Avatar billede powerade Nybegynder
22. januar 2004 - 12:52 #3
No problem, og tak for point.. ;o)
Avatar billede jguru Nybegynder
22. januar 2004 - 12:52 #4
Og så er der gratis domænenavn på http://www.dot.tk
Avatar billede moviez Nybegynder
22. januar 2004 - 13:14 #5
hmm, powerrade...ved du hvor jeg hurtigt kan få domain købt og sat i stand til at kører ?
Avatar billede powerade Nybegynder
22. januar 2004 - 15:07 #6
Ja det kan du på b-one.net... Men som jeg også skriver i det andet spørgsmål, så vil jeg kun anbefale dem hvis du ikke ska bruge det til andet end din fritid..

Det virker fint, men support og svartider skal du ikke forvente dig det store af.. ;o)