Avatar billede visby Nybegynder
22. januar 2004 - 12:07 Der er 6 kommentarer

Søger et brænderprogram tilsvarende Direct CD fra Adaptec

Jeg har et program som jeg fik med til min HP brænder i sin tid.
Direct CD hedder det. Det var så smart at man kunne formateret sit medie og så blot drag and drop til sin CD. Nu har jeg sat den brænder i min server, som køre win 2000, og det program kører ikke under 2000. Er der nogen der har en idé til et tilsvarende program der kan køre under windows 2000.
Avatar billede Cars10 Praktikant
22. januar 2004 - 12:12 #1
Programmet har skiftet navn til: Roxo Easy CD
Avatar billede Cars10 Praktikant
22. januar 2004 - 12:15 #2
Jeg har selv Easy CD Creator 5 Platinum. Det er nu Roxo der laver det istedet for Adaptec. Men jeg mener da også Nero kan klare det du nævner.
Avatar billede Cars10 Praktikant
22. januar 2004 - 12:16 #3
Nero vil dog ikke kunne læse de CD'er der er skrevet med Direct CD
Avatar billede visby Nybegynder
25. januar 2004 - 16:42 #4
Har kigget lidt rundt, synes ikke rigtigt jeg kan finde det Roxo Easy CD. Nero kan gøre det men kun med CDRW.
Avatar billede visby Nybegynder
25. januar 2004 - 16:45 #5
Fandt det, det hed Roxio ;-)
Avatar billede Cars10 Praktikant
26. januar 2004 - 15:01 #6
jep :-)