Avatar billede aadal_dk Nybegynder
22. januar 2004 - 11:10 Der er 14 kommentarer

Mozilla Firebird fejl eller Eksperten.dk fejl??

Jeg bruger Mozilla firebird 0,7 og den virkede fint på det gamle layout men efter i/de er skiftet "Overtager" Side reklamen spørgsmåls siden og den kommer ikke vidrere.(Kun ved nogle spørgsmål). Er jeg den eneste der har den Bug?
De samme spørgsmål virker i IE. Men jeg er nu meget glad for Mozilla Firebird og ville gerne være fri for at bruge IE hvis jeg kunne.

Mvh.
Anders Aadal
Avatar billede admin Novice
22. januar 2004 - 11:21 #1
Jeg bruger også Mozilla Firebird og har meget sjældent oplevet det du beskriver. Har ikke fundet årsagen, så hvis nogen kender den, hører jeg gerne fra dem.
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2004 - 11:22 #2
aadal_dk: Ser det ca. sådan her ud - http://exp.geertsen.dk/expmozilla.png ?
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
22. januar 2004 - 11:27 #3
snowball: Ja det ser sådan ud bare med reklamen "Se ind i fremtiden"... Fra microsoft hehe... Og jeg kan ikke engang se denne tråd nu! :'(
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
22. januar 2004 - 11:31 #4
ahhh kan det være reklamen!? for ved "Bestil gratis bla bla.." Visual Studio .net virker den! på mozilla.. Jeg ved ikke lige hvor i opbygger reklameren.
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. januar 2004 - 12:50 #5
aadal >> bruger Mozilla 1.5 og ca 50/50 gange har jeg problemet. Reload og siden vises. Er ligemeget om man med pro fravælger reklamer
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
22. januar 2004 - 13:00 #6
Ja så virker det hvis man reloader. Meeeen kunne det ikke ændres så det virkede som det gamle? Jeg mener, jeg er rimelig heldig da jeg sidder på en 2MBit linie men for andre stakler der har modem/ISDN(Hvis de da stadig eksister! :-) ) ville det være pænt belastende at skulle reloade siden hvergang man gik ind på et nyt spørgsmål. Og desuden "løser" det hellerikke problemet, man tager bare en omvej...
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
22. januar 2004 - 13:49 #7
I Firebird når det sker, gå ned til venstre i statusbaren og klik på farve-ikonet. I den menu der kommmer, vælg "No Theme" eller "Basic Theme".
Nu bliver siden lidt kedelig. Gå ned i menuen igen, og vælg "Eksperten".
Hokus pokus, man kan læse teksten, uden at uploade. For os med ADSL kan det dog være nemmere at opdatere siden (hvilket jeg foretrækker) :o)
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
22. januar 2004 - 14:03 #8
Hehe ja det virker også... Men løsning..naajjjjhhh.. :-) hvorfor f***** kan kunne vi ikke også bare leve i en verden hvor standarter blev overholdt!
Avatar billede dmcn Praktikant
22. januar 2004 - 14:06 #9
Mit gæt er at problemet ligger i stylesheetet. Om det så er en bug i Mozillas håndtering af stylesheetet, eller om det indeholder fejl som nogen gange resulterer i problemerne (og som ikke opdages af IE), skal jeg ikke kunne sige, men det faktum at det hjælper at genindlæse stylesheetet kunne tyde på at det er her fejlen skal findes.
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. januar 2004 - 15:13 #10
Jeg oplever også dette problem (med moz. firebird).

Nogle gange kan jeg sagtens se teksten i 1-2 sek. men så forsvinder den igen , og jeg må reloade. Dette problem må og skal løses af admin, for jeg gider ikke leve med det i lang tid :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. januar 2004 - 15:14 #11
Men det har intet med raklamerne at gøre, det er sikkert.
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2004 - 15:18 #12
lordhead: Det er svært at løse problemer man ikke har den fjerneste idé om hvorfor opstår ;)
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
10. februar 2004 - 10:51 #13
Øv øv.... Nu er den nye FireFox kommet (og er blevet installeret) og problemet opstår igen! ja jeg ved jeg er belastende med alle min browsere hehe..
Jeg mener det virkede med Firebird før hvad gjorde i og kan i gør det igen?
Avatar billede eldaria Nybegynder
29. februar 2004 - 22:12 #14
Jeg fik det lige, selv, jeg lagede mærke til at Experten ikke opdaterede siden efter at jeg havde accepteret et spsm, så det så ud som om jeg ikke accepteret det.
Har før haft underlige problemer med Eksperten på min Linux med Mozilla.
Så jeg lavede en søgning på eksperten, og den første jeg fik op var.
denne: http://www.eksperten.dk/spm/455697
Og den ser ligsådan ud som det billede linket forven, der kun er det til venstre og reklamen.
Sjovt nok er spsm om at Eksperten ikke virker optimalt med Mozilla. :-)