Avatar billede dexterweb Nybegynder
21. januar 2004 - 22:05 Der er 2 kommentarer

En spil launcher ala boomtowns

Hej Eksperter....
Jeg vil høre om der findes en slags spil launcher af den slags som når man sidder på boomtown cafe'erne. Den skal ikke kunne gå ud i windows uden kode. Se fed ud, og man skal selvfølgelig selv kunne ændre på hvilke spil/programmer der skal være i den.
Håber nogle kan finde sådan et program.....
Avatar billede Jmv_cyber Novice
09. juni 2004 - 13:39 #1
Jeg har aldrig selv været i BoomTown, men jeg har været på flere PC Cafe'er. De fleste menu'er de har bliver lavet specielt til dem, mens andre bare bruger windows overfladen. Jeg har lavet menu'er før, men den kan desvære lukkes ned ved lethed.

Hvis du dog stadig er intereseret, kan du kontakte mig på jmv_cyber@hotmail.com
Avatar billede dexterweb Nybegynder
09. juni 2004 - 14:48 #2
Det burde da være muligt at finde sådan et program...