Avatar billede aggehund Nybegynder
21. januar 2004 - 20:10 Der er 1 kommentar

Problemer med Loading af galleri

Hej!

Jeg er ved at sætte mit galleri op, har sådan set sat det op, men så virker siden nogen gange ikk! Jeg er kommet frem til at det er en fejl i apache, men længere er jeg ikke kommet! (Da jeg samtidigt ikke kan bruge mit externe ip lokalt! )

Men problemet er:
Alt går fint, indtil den begynder at  <td cl UhÞSà]¨ê(U Ãÿ8ËËBP"P(Uø(U(» (U

For en nærmere beskrivelse af problemet skal du hente siden; http://213.237.75.120 via telnet!

Please, hjælp mig .. det haster faktisk lidt (fredag d. 23 skal det bruges)..

/Mvh Morten
Avatar billede aggehund Nybegynder
21. januar 2004 - 20:17 #1
Altså telnette til 213.237.75.120 ; port 80 ... :)
/Mvh Morten