Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
21. januar 2004 - 14:23 Der er 19 kommentarer

Hvad mangler jeg?

Jeg har fået feedback og kritik på min hjemmeside, så det er ikke det jeg søger. Jeg mangler lidt inspiration til hvad jeg kan have på min side af interessante ting. Nogle flere sider o.s.v. og gerne forslag til hvad der kan være af service til sidens brugere.
Siden hedder: www.beierfoto.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
21. januar 2004 - 15:25 #1
Off topic
hej flemming,
jeg vil meget gerne høre om jeg kunne stille dig et par spørgsmål via. e-mail ang. noget andet foto side/webservice?
Avatar billede kennith Nybegynder
21. januar 2004 - 16:49 #2
Tjaa du kunne jo skrive nogle artikler om fotografering med tips og tricks lave tutorials om digitalbilledbehandling er det denslags du tænker på?
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
21. januar 2004 - 17:54 #3
Jeg vil bare have en bunke forslag. :-D
Til voirsous, du kan maile mig fra hjemmesiden.
Avatar billede fonsezz Nybegynder
21. januar 2004 - 22:48 #4
Hej Flemming.
Jeg kunne forestille mig noget historisk. Nogle anekdoter om tidlige fotografer osv. Eller om bryllupsbilleder gennem 100 år (150?) Det ville tage lidt tid at samle, men ville være sjovt at se. Tiolsvarende med dåb.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. januar 2004 - 03:10 #5
Well dit "design" skriger på fornyelse. Nogle lidt stærkere farver måske, evt lidt mere spændende stil, en simpel centrering af siden kunne du jo starte med...
Avatar billede minus Nybegynder
22. januar 2004 - 10:57 #6
er enig med stephanryer.
da du er en fotograf skal din side også virke som fograferingsside.
den virker ikke for meget overbevisende.

prøv evt. at give flere farver, da der er kun et blåt logo og menu.
som fotograf kender du ordet "blues" som betyder ked af det, det er du ikke, vel? :)

som service kan du lave en sjov lille feature, hvor du giver folk lov til at uploade deres egne fotograferinger, som jeg ved at jeg vílle kunne lide:) - jeg kan give dig et upload-script med forklaring på hvad du skal gøre for at den virker. men så skal du arbejde lidt selv, med at ligge billederne ind på siden, men det er ikke et stort problem.

Minus
Avatar billede kennith Nybegynder
22. januar 2004 - 12:07 #7
Jeg er også enig med stephanryer og minus du burde bestemt overveje et helt nyt design. og hvis du syntes om ideen med at uploade billeder så findes der et php script som kan det hele så du ikke selv skal lave noget men jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad det hedder men hvis jeg finder ud af det skal jeg nok skrive det men det findes altså. Der er selvfølgelig også phpbb som er et rigtigt godt forum hvor man også kan uploade billeder men jeg har ikke leget med den funktion så jeg ved ikke helt hvad den kan på den front men et diskutionsforum kunne da også være sjovt. Jeg vil dog lige sige at der findes www.fotokritik.dk som er en glimrende og etableret side med forum osv. så den bliver nok svær at konkurrer med.

Kennith
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. januar 2004 - 13:31 #8
mail sendt, ba`r over med stavefejl :)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. januar 2004 - 17:30 #9
Helt ærligt, hvis jeg var dig, så ville jeg enten sætte mig godt og grundigt ind i enten php, flash, shockwave eller bare et eller andet weborienteret program som du så kunne lære at mestre og derved få en bedre side. Den side du har der kunne jeg lave i frontpage i 6. klasse. Og jeg er skam ikke nogen ørn til hjemmesider. Havde det været en personlig hjemmeside havde jeg ikke kommenteret det mindste da din side er langt flottere end nogle af de sider men ellers kan støde ind i på nettet (Puha) men til professionelt brug skal førstehåndindtrykket fænge besøgeren.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. januar 2004 - 17:31 #10
enten, men intet eller :) Kommer her:
ENten sætte dig ind i et eller andet, eller ofre de par tusinde en prof hjemmeside måtte koste.
Så fik vi da vist lige sat det på plads :)
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. januar 2004 - 22:15 #11
Jeg HAR fået kritik. Det jeg søger er forslag til flere sider. Skal der f.eks være en side med fristile fra 4. klasse eller....... ? Hvad mangler der?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
28. januar 2004 - 16:55 #12
Ja det var da en god ide!!!!
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
28. januar 2004 - 18:11 #13
Glem at jeg spurgte. Beholder siden som den er, da det åbenbart ikke hjælper at spørge herinde.
Avatar billede kennith Nybegynder
28. januar 2004 - 21:19 #14
Nej det gør det nok ikke og hvis jeg ellers kanhuse dit nick så skal jeg nok lade være med at ulejlige dig en anden gang *S*
Avatar billede stephanryer Nybegynder
28. januar 2004 - 21:36 #15
Du kan sq da ikke regne med at du kan få tips om flere ting du kan have på din side når du kun har sammenlagt 10-15 billeder, og et elendigt design. Så er det da klart at vi vil råde dig til at få et bedre design for du går da heller ikke hen og får en Jetmotor i din bil før den har fået installeret hjul!!
Avatar billede ali.k Nybegynder
11. februar 2004 - 23:56 #16
Du skal på ingen måder tro at din billeder er sikkret med den der Javascript... :)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
13. februar 2004 - 18:03 #17
...de billeder du har taget og lagt ud på din side kunne enhver fandeme tage. Fx dem af de modeller før et modeshow. Fandeme kiksede amatørfotos!!
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 12:46 #18
Stephanryer>> Tak. :-D Jeg kan sq ikke lægge billederne fra selve modeshowet ud endnu da det er med efteråret 2004's kollektioner. Så derfor disse billeder.
Generelt, så skulle folk der ikke ved det fjerneste om foto nok lade være med at kommentere billeder o.s.v.
Desuden burde dem der har kommet med kommentarere nok lige læse mit spørgsmål igen. Jeg HAR fået kritik, så det er IKKE det jeg søger.
Ingen svar, så ingen point.
Avatar billede kennith Nybegynder
29. februar 2004 - 16:21 #19
Jeg har da kommet med flere forslag Jeg er da lige glad med hvordan din side ser ud du efterlyste ideer til indhold og det har du fået men du har måske ikke ulejliget dig med at læse dem