Avatar billede martinrunge Nybegynder
21. januar 2004 - 14:21 Der er 2 kommentarer

Køb af brænder

Hej, Jeg skal have købt mig en DVD brænder til arbejdet. Den skal kunne brænde så mange af de gængse formater som muligt, og den skal være ekstern.

Prisen er relativt underordnet...

Hvad vil I anbefale?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. januar 2004 - 14:33 #1
Plextor.
Har lige købt deres interne til både arbejdet og derhjemme.
Jeg har dog ikke prøvet den externe, men hvis den er ligeså god som den interne, så bliver det vist ikke meget bedre.
:-)
Avatar billede bleze Nybegynder
21. januar 2004 - 18:09 #2
Hvem opfandt DVD? Pioneer... Køb en Pioneer A06/106 (950 kr) eller A07/107 (1500 kr). Begge er multiformat... Første er 4x speed og sidste er 8x speed.

www.prcdata.dk har begge til bestilling, jeg venter på min 107'er :)