Avatar billede allandisain Nybegynder
21. januar 2004 - 12:54 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Grafiker søger arbejde

Hej!
Jeg leder efter en ledig stilling som grafiker. Er der nogen son kender nogen, som kender nogen, som kender nogen... der stå og mangler en kreativ grafiker?
Avatar billede mc_goblen Praktikant
21. januar 2004 - 12:58 #1
Har du nogle eksempler på dit arbejde! - og evt. lidt info om dig selv?
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2004 - 13:18 #2
Hvor om alt er, er dette sted nok ikke det bedste sted at søge.
Prøv http://www.eksperten.dk/job/cv/ istedet.
Avatar billede allandisain Nybegynder
21. januar 2004 - 13:26 #3
Jeg søger et arbejde inden for det trykte medie da jeg ikke har stor erfaring med hjemmesideproduktion (kan godt lave grafik til internettet).

Jeg kan derfor heller ikke fremvise eksempler på tidligere arb. via nettet.

Jeg søger et arbejde som fuldtidsansat grafiker, eller som in-house grafiker hos en virksomhed der ikke har brug for en grafiker på fuld tid men måske kan supplere op med andet forefaldende arbejde så som at kopiere, fordele post, samt andre ad-hoc aktiviteter.

Hos min tidligere arbejdsgiver som var et trykkeri havde jeg mange spændende forskelligartede opgaver, som jeg arbejdede med fra idé til tryk. Jeg kender arbejdsgangen på et trykkeri og ved hvad der er teknisk muligt under udarbejdelsen af en tryksag. Kundekontakt, varebestilling og "idémageri" var en stor del af hverdagen.

Som person er jeg;

uddannet grafiker,
glad og humoristisk,
rutineret bruger af QuarkXpress, InDesign, Photoshop, Illustrator og Acrobat pakken,
er fleksibel og ansvarsfuld
Avatar billede allandisain Nybegynder
21. januar 2004 - 13:31 #4
Svar til prcr00n. Virker ikke, kreative mennesker bruger Photoshop derfor blev det denne kategori!
Avatar billede snowball Novice
21. januar 2004 - 13:50 #5
allandisain: http://www.eksperten.dk/job/cv/ virker da ganske udemærket!

Desuden så har pacr00n ret i det han skriver, for det er meget muligt at kreative mennesker bruger Photohop, men Photoshop kategorien her på Eksperten skal bruges til spørgsmål om selve programmet, og ikke til at søge job i - det har vi i forvejen  http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/ til.

Derfor bedes du venligst lukke dette spørgsmål ved selv at lave et svar som du derefter accepterer. Du er velkommen til at oprette et spørgsmål magen til i Job/opgaver kategorien efter du har lukket dette. Kan desværre p.t. ikke flytte spørgsmålet for dig.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede allandisain Nybegynder
21. januar 2004 - 14:02 #6
Ok ;o)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. januar 2004 - 18:21 #7
ekspertens CV bank virker da overhovedet ikke. Prøv at søg, det eneste man ikke kan se efter er grafikere......!

allandisain prøv at stemme dørklokker, og husk at have noget dokumentation med om hvad du kan, så du på banen :)
Avatar billede ponylover Nybegynder
25. august 2005 - 09:21 #8
Hej allandisain,

Jeg har et lille projekt med en hjemmeside. Hvis du er interesseret kan du bare skrive til min mail: friisen@gmail.com
Avatar billede allandisain Nybegynder
18. januar 2006 - 20:12 #9
tak
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2006 - 01:48 #10
Bedre sent end aldrig vel :)