Avatar billede afro_05 Nybegynder
20. januar 2004 - 22:56 Der er 4 kommentarer

Lave Cheats til spil via en fil

Hey jeg har tænkt på om man ikke kunne vedlægge en snydefil hvori der ligger et script der siger at når man f. eks trykker på Home, Insert osv. at der så ville blive lavet en kode.
Altså noget hendad en trainer bare som fil hvor man ikke behøver at starte traineren hver gang man ville spille.

Jeg tror det ville være noget med at man finder stedet i memory'en og skriver noget lignene "when, if then og sådn" og så at scriptet for den til at indsætte f. eks 100.000 i value hvis det f. eks var penge/credits i et spil.

Det skal siges at jeg INGEN erfaring har på dette område, det var bare en tanke jeg fik.

Det kunne være sjovt hvis der var nogle der havde et svar på dette.

Mange tak!:D
Avatar billede minus Nybegynder
20. januar 2004 - 22:58 #1
hvilket spil?
Avatar billede afro_05 Nybegynder
20. januar 2004 - 22:59 #2
det er egentig irrelevant, men det kunne være sjovt med spil som f. eks Battlefield, Generals eller andre kendte spil... :D
Avatar billede chalde Seniormester
20. januar 2004 - 23:13 #3
Prøv at læse denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/56
Avatar billede stone Forsker
20. januar 2004 - 23:18 #4
tror ik det kan laves med alm script, man skal kunne skrive til en kørende *.exe fil og det er ikke ligetil.